Az apák változó szerepéről, a gondoskodás és a törődés digitális lehetőségeiről, a családi rituálék erejéről szól a Telekom év eleji kampánya

Az apák változó szerepéről, a gondoskodás és a törődés digitális lehetőségeiről, a családi rituálék erejéről szól a Telekom év eleji kampánya

A világ bizonytalansága és kiszámíthatatlan változásai a magyar családok sokaságát állítják új kihívások elé. Ilyenkor válik igazán kulcsfontosságúvá, hogy a családok gondoskodni tudjanak a családtagok jólétéről, egzisztenciális és érzelmi biztonságáról. A szülők vállára kettős súlyként nehezedik az elvárás, hogy miközben gyakran erejükön felül teljesítenek a munkában, folyamatosan jelen tudjanak lenni a család mindennapi életében, a hétköznapok apró pillanataiban - akár fizikai távollétük idején is.
Nézd meg ezt a reklámfilmet, ha tűpontosan tervezett filmes trükköket akarsz látni

Nézd meg ezt a reklámfilmet, ha tűpontosan tervezett filmes trükköket akarsz látni

Elstartolt az OTP Bank lakásmegoldások kampánya, amelyet a Café Communications csapata készített.
Itt egy díjnyertes magyar reklámfilm

Itt egy díjnyertes magyar reklámfilm

Wood Pencil díjat nyert a WWF Magyarország “We are all connected” című animációs filmje a reklámszakma egyik legnagyobb presztízsű nemzetközi megmérettetésén, a londoni D&AD Awards fesztiválon.
A Disney bemutatja karácsonyi trilógiája harmadik kisfilmjét

A Disney bemutatja karácsonyi trilógiája harmadik kisfilmjét

“Az ajándék” egy háromperces animációs rövidfilm, mely a történetmesélés megtartó, családi kötelékeket erősítő szerepére irányítja rá figyelmünket napjaink változó világában.
Több munkával adhat többet a rövidebb reklámfilm

Több munkával adhat többet a rövidebb reklámfilm

Átalakuló ügynökségi piac, fogyasztói elvárások, beauty és trash videók - kérdéseinkre Hegyi Nóra, a Kolibri Pictures tulajdonosa válaszolt.
2/3