2023. október 27. 05:11Klenovszki JánosSzánj az olvasásra 7 percet!
Az elmúlt időszakban egyre inkább tudatosult a piaci szereplőknél és a döntéshozóknál, hogy a mesterséges intelligencia (AI) nem csupán egy technológiai kuriózum, hanem egy alapvető, piacformáló erő és míg az online és digitális megoldások és automatizációk alapvetően felgyorsították az információhoz való hozzáférést, addig az AI a lehetőségeit tekintve alapvetően fogja felforgatni mindazt, amit ma piackutatásnak hívunk.
E-volution
2022. október 26. 06:05Szánj az olvasásra 9 percet!
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 31 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: csupán néhány másodperccel kevesebbet, mint egy évvel korábban, ugyanakkor 5 perccel többet 2020-hoz képest. A műsorfogyasztásunk felét TV sorozatok, mozifilmek és szórakoztató műsorok nézésére fordítottuk, és továbbra is a szokásosnál nagyobb az érdeklődés a hírműsorok iránt. Naponta átlagosan 140 db reklámfilmmel találkoztunk, ami időben 32 percnyi reklám nézést jelentett.
Média
2022. február 01. 13:07Szánj az olvasásra 3 percet!
2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt.
Média