Pásztor Anna: „A vonaton utaztam, de kicsordult a könnyem” Mélyen megérintették a versíró pályázat zsűrijét a győztes versek

Pásztor Anna: „A vonaton utaztam, de kicsordult a könnyem” Mélyen megérintették a versíró pályázat zsűrijét a győztes versek

Novemberben ünnepeltük a magyar nyelv napját, amely előtt tisztelegve a világ piacvezető tetőablak-gyártója, a VELUX Cégcsoport versíró pályázatot hirdetett. Az irodalmi kihívás során arról vártak verseket, hogy mit jelenthet életünkben a természetes napfény, aminek hiányát a borongós őszi időben még inkább érezzük. A verseny lezárult, a felkért zsűritagok, Pásztor Anna, Lackfi János és Szabó T. Anna pedig nem tagadták: mélyen megérintették őket a győztes versek.
Hat kontinens 40 országából érkeztek pályaművek a Hypewriterre.

Hat kontinens 40 országából érkeztek pályaművek a Hypewriterre.

Októberben dől el, ki nyeri a 10.000 eurós fődíjat
Bárki jelentkezhet a kreatív iparág egyik legnagyobb pályázatára

Bárki jelentkezhet a kreatív iparág egyik legnagyobb pályázatára

Az eredetileg a Publicis Groupe által létrehozott, mára több mint 600 céget egyesítő, és nemrég Cannes-ban Grand Prix for Good in Health díjjal jutalmazott Working with Cancer program képviselői globális pályázatot hirdetettek meg a munkahelyi rákos megbetegedés stigmájának megszüntetésére.
Kreatív tervezőpályázatot hirdet a Westend a jövő bevásárlóközpontja témában

Kreatív tervezőpályázatot hirdet a Westend a jövő bevásárlóközpontja témában

A Westend dinamikus arculata megannyi lehetőséget biztosít az egyes kampányok egyedi és változatos megjelenítéséhez, mert a logóban található nagy W betű formája ugyan adott, de a tartalma szabadon változtatható. Most egy pályázattal mindenkit arra buzdítanak, hogy töltse meg olyan saját tervezésű dizájnnal a logót, ami a jövőt vetíti elénk, egészen pontosan a jövő bevásárlóközpontját. Pályázni november 5-ig lehet az értékes jutalmakért. A legjobb alkotásokból kiállítás is nyílik a Westendben.
Dizájnpályázatot hirdet az Auchan, a győztes pályamű rákerül a bevásárlótáskákra

Dizájnpályázatot hirdet az Auchan, a győztes pályamű rákerül a bevásárlótáskákra

Az Auchan Magyarország idén harmadik alkalommal csatlakozott a műanyagmentes júliushoz. A vállalat kiemelt szerepet tulajdonít a fenntarthatóságnak és következetes stratégiájával környezettudatos fogyasztói magatartásra ösztönzi vásárlóit. 2022-ben a piacon elsőként vezették ki az áruházakból a műanyag rollbageket, az idei kampány alkalmából pedig egy különleges dizájnpályázatot hirdettek meg. A győztes pályamű gyártásba kerül, és a vásárlók hamarosan már az egyedi tervezésű papírtáskákban vihetik majd haza a megvásárolt termékeket.
3/17