2024. április 05. 14:11Szluka BeátaSzánj az olvasásra 7 percet!
A magyarországi médiapiac egyik égető problémája a hazai reklám-egységár alacsony szintje. A tavalyi évet sok területen a túlkereslet jellemezte, amely például inventory nehézségekben mutatkozott meg, a számok mégis azt mutatják, hogy nem nőttek úgy a költési volumenek, ahogyan az elvárható lett volna. Mi lenne a megfelelő módja az árszínvonal növelésének? Miért nem sikerül soha úgy, ahogyan kellene? Többek között ezekről beszélgetettek a médiapiac szakértői a Magyar Reklámszövetség Mini Konferencián március 20-án.
Média
2024. április 23. 12:11Szánj az olvasásra 2 percet!
Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár ezer forintot fizetnek ki azért, hogy valamelyik internetes felületen játszanak, vannak azonban olyanok is, akik több millió forintot sem sajnálnak erre a célra. Az online játékokba könnyen belefeledkezhetünk, és talán a gyerekek még inkább így vannak ezzel. Egyes kiegészítők, küldetések azonban plusz pénzbe kerülnek, így a kártyaadatok megadására is szükség van. Ám a gyermekek nem mindig tudják, hogyan is működik az online fizetés, így akár kisebb vagyonokat is elkölthetnek a szülő kártyájával. Az Erste honlapján, közösségi oldalain, George Appban és George Weben, valamint ügyfeleinek küldött külön körlevélben hívja fel a figyelmet a kártyaadatok védelmére.
E-volution
2024. április 05. 07:57Szánj az olvasásra 2 percet!
Az online szerencsejátékok globális piaca a stabilan, dinamikusan növekszik: az Online Gambling Global Market Report 2024 elemzése szerint mérete az előző évihez képest az idén 9,3%-kal nőhet, így 2024-ben elérheti a 97 milliárd dollárt. Prognózisok szerint az iparág bevétele 2028-ig akár a 137 milliárd dollárt is megközelítheti. A játékosok száma az elmúlt években ugrásszerűen növekedett, ami a pandémia alatti karanténnak, továbbá a digitális szolgáltatások és az okostelefonok térnyerésének is köszönhető (a kutatás szerint 2023 júliusában már a globális népesség 86%-ának volt ilyen készüléke).
E-volution