Pénzszórással és szőnyegbombázással nem fog az üzenet átmenni!

Pénzszórással és szőnyegbombázással nem fog az üzenet átmenni!

Egyre több hazai kkv fedezi fel a pr hatékonyságát. A hagyományos média mellett bővülő pr eszköztár segítség lehet a fizetett médián túl is elérni és megérinteni a fogyasztókat. Interjú Szántó Balázzsal, a Noguchi ügyvezető partnerével
Gulyás Marci a Partizán működéséről: “Az indulat is munkaeszköz”

Gulyás Marci a Partizán működéséről: “Az indulat is munkaeszköz”

Egyedül ült az albérletében és egy GoPro-kamerába beszélt - így kezdődött Gulyás Marci karrierje 2015 nyarán. A harmadik videótól már segítséget is kapott egy osztálytársa személyében, nem sokára pedig egy grafikus is csatlakozott hozzá. Mára a Partizán 70 fő körüli stábbal működik, és megkerülhetetlen, sőt korszakalkotó médiummá vált a magyar nyilvánosságban. Gulyás Marcival Szily Nóra beszélgetett a 29. Digital-Media Hungary konferencián a módszertanáról és a hitvallásáról, valamint a Partizán jelenlegi működéséről is.
Nyáron öt magyar válogatottnak is szurkolhatunk a Sport TV-n

Nyáron öt magyar válogatottnak is szurkolhatunk a Sport TV-n

Nem akármilyen kézilabdás dömping lesz nyáron a Sport TV képernyőjén, hiszen három világbajnokság és két Európa-bajnokság is képernyőre kerül nagyjából két hónapon belül. Öt magyar válogatottnak szurkolhatunk, és körülbelül 150 meccs lesz a Sport1-en és a Sport2-n.
Pénzszórással és szőnyegbombázással nem fog az üzenet átmenni!

Pénzszórással és szőnyegbombázással nem fog az üzenet átmenni!

Egyre több hazai kkv fedezi fel a pr hatékonyságát. A hagyományos média mellett bővülő pr eszköztár segítség lehet a fizetett médián túl is elérni és megérinteni a fogyasztókat. Interjú Szántó Balázzsal, a Noguchi ügyvezető partnerével
Felelősségvállalás szabadakaratból

Felelősségvállalás szabadakaratból

Akkor nem fog a média kultúra- és tudásközvetítő szerepe csorbulni, ha el tudjuk juttatni a következő generációkhoz azokat az értékeket, amelyeket mi fontosnak tartunk - véli Illés Gabriella producer, a TulipánTündér Produkció tulajdonosa, akit új, „Értékteremtő producerek” elnevezésű sorozatunkban elsőként kérdeztünk a média, azon belül is a televíziózás jelenlegi szerepéről. A szakember szerint, az értékteremtés abban rejlik, hogy meg kell találni azokat a csatornákat, amelyeken a meg lehet szólítani fiatalokat is.
1/104