Pikírten hasít a magyar kreatív ipar - interjú

Pikírten hasít a magyar kreatív ipar - interjú

A magyar média- és reklámpiac is stabil az ismert problémák és nehézségek ellenére a Kreatív magazint is kiadó PPH Media tartalomfejlesztési vezetője, Szigeti Péter szerint. Többek között arról is beszélgettünk, hogyan fér még egy cégen belül egy szakmai kiadvány és a piacon versengő szolgáltató.
Pikírten hasít a magyar kreatív ipar - interjú

Pikírten hasít a magyar kreatív ipar - interjú

A magyar média- és reklámpiac is stabil az ismert problémák és nehézségek ellenére a Kreatív magazint is kiadó PPH Media tartalomfejlesztési vezetője, Szigeti Péter szerint. Többek között arról is beszélgettünk, hogyan fér még egy cégen belül egy szakmai kiadvány és a piacon versengő szolgáltató.
„Minket mindig másoltak” - interjú Maróy Krisztinával

„Minket mindig másoltak” - interjú Maróy Krisztinával

Rövidtávon mindent el lehet adni egy jó marketingstratégiával, annak azonban, aki hosszú távon is piacon akar maradni, muszáj őszintének maradnia – állítja Maróy Krisztina, aki alapítása óta vezeti Magyarország piacvezető divatmagazinját a GLAMOUR-t.
Pikírten hasít a magyar kreatív ipar - interjú

Pikírten hasít a magyar kreatív ipar - interjú

A magyar média- és reklámpiac is stabil az ismert problémák és nehézségek ellenére a Kreatív magazint is kiadó PPH Media tartalomfejlesztési vezetője, Szigeti Péter szerint. Többek között arról is beszélgettünk, hogyan fér még egy cégen belül egy szakmai kiadvány és a piacon versengő szolgáltató.
„Minket mindig másoltak” - interjú Maróy Krisztinával

„Minket mindig másoltak” - interjú Maróy Krisztinával

Rövidtávon mindent el lehet adni egy jó marketingstratégiával, annak azonban, aki hosszú távon is piacon akar maradni, muszáj őszintének maradnia – állítja Maróy Krisztina, aki alapítása óta vezeti Magyarország piacvezető divatmagazinját a GLAMOUR-t.
1/2