2024. június 08. 05:12Máthé BenceSzánj az olvasásra 4 percet!
A magyarok reklámfogyasztási szokásairól beszélt Perjés Tamás, a világ legnagyobb médiakutató ügynöksége, a Kantar csoport médiakutatója az idei Digital-Media Hungary konferencián, április 23-án. A Mit csinálnak az emberek a reklámblokk alatt? című előadásán részletesen felvázolta magyar kutatások eredményeit arról, hogy milyen a reklámokhoz való hozzáállásunk a különböző felületeken, mit csinálunk a televíziós reklámblokkok ideje alatt, illetve hogy a hazai eredményektől mennyiben különböznek a nemzetközi gyakorlatok.
Marketing
2024. június 05. 09:32Szánj az olvasásra 3 percet!
Miley Cyrus és Taylor Swift slágerei hazánkban is az élen álltak 2023-ban, a magyarok azonban mégsem világsztárok, hanem egyre inkább saját énekeseik dalait hallgatják online. Egyebek között ezt állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss, zenehallgatási szokásainkat és a legnépszerűbb szerzemények dalszövegeit elemző kutatása, amely a YouTube és a Spotify tavalyi toplistáit vette górcső alá, és vetette össze a hazai rádiók toplistáival.
Kultúra
2024. június 03. 07:35Szánj az olvasásra 2 percet!
Az európaiak 75%-a nem elégedett elsőre az általa készített portéfotóval, rendszeresen több felvételt készít, míg létrejön az ideális fotó, és átlagosan 268“fotó kudarcot” tárolunk a telefonunkon – derült ki egy, a közelmúltban végzett felmérésből. A megkérdezettek 6 százaléka szóba sem állna olyan valakivel, aki nem tud jó fotót csinálni a telefonjával.
E-volution