Több mint 60 ezer fenntarthatósági kihívást teljesítettek a HUMDA Zöld Életre Valók kampányában

Több mint 60 ezer fenntarthatósági kihívást teljesítettek a HUMDA Zöld Életre Valók kampányában

Óriási sikert hozott a Zöld Életre Valók néven indított fenntarthatósági kampány, amelyet Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. indított a zöldátállás és a klímasemlegesség elérése érdekében. Összesen csaknem 20 ezer játékos vett részt a játékban, 62 ezer kihívást teljesítettek és több mint 30 ezer kvízt töltöttek ki a résztvevők. Az egy hete zárult kezdeményezés során napi rendszerességgel edukált az Ügynökség a környezettudatossággal, a hidrogéntechnológiával és a jövő közlekedésével kapcsolatos tartalmakkal.
Edukációs TikTok kampányt indított a SopronFest

Edukációs TikTok kampányt indított a SopronFest

Magyarország legújabb fesztiválja, a SopronFest május 11. és 19. között 75 helyszínen 300 programmal várja az érdeklődőket, a pünkösdi hosszú hétvégre pedig 60-70.000 vendéget várnak a Hűség Városába. A soproni utcák, terek, klubok, éttermek, kávézók, illetve a fő helyszín, a Lővérek különleges hangulattal és szokatlanul pezsgő élettel telik meg. A szervezők egyedi kampányt indítottak: edukatív TikTok és Reels-videókkal mutatják be a soproniaknak és a távolabbról érkező turistáknak a város múltjának fontos és izgalmas pillanatait.
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition

Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition

Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!” elnevezésű kampányának óriásplakátjaival, melyeken ezúttal nem dagadó izomzatú testépítők, hanem olyan példaképek szerepelnek, akik valamilyen egészségügyi krízishelyzetből a sport segítségével álltak fel. A hétköznapi emberek motiváló történeteinek fő tanulsága, hogy a súlyzós edzés és az annak során elsajátított szemlélet, küzdeni akarás és kitartás olyan élethelyzetekben is segíthet, ahol hajlamosak vagyunk feladni a küzdelmet. A kampányarcokat egy videószpotban, illetve egy háromrészes videó- és egy háromrészes cikksorozat keretein belül ismerhetik meg a nézők és az olvasók, melyek a plakátokkal párhuzamosan jelennek majd meg.
„A szurkoló benned van!″ - a magyar labdarúgó-válogatottat támogató kampányt indít a MOL

„A szurkoló benned van!″ - a magyar labdarúgó-válogatottat támogató kampányt indít a MOL

Együtt szurkol a magyar válogatottnak Lukács Laci, Epres Panni, Marics Peti és a MOL: a sztárok személyes fogadalmaikkal bátorítják a játékosokat, és erre buzdítják a szurkolókat is. A MOL a szurkolói kampány mellett nyereményjátékot is indít a MOL MOVE applikációban. A sztárok és a vállalat közös célja, hogy minél többen kiálljanak a magyar csapat mellett, és ezzel kellő motivációt nyújtsanak a játékosoknak az eredményes szerepléshez.
Edukációs TikTok kampányt indított a SopronFest

Edukációs TikTok kampányt indított a SopronFest

Magyarország legújabb fesztiválja, a SopronFest május 11. és 19. között 75 helyszínen 300 programmal várja az érdeklődőket, a pünkösdi hosszú hétvégre pedig 60-70.000 vendéget várnak a Hűség Városába. A soproni utcák, terek, klubok, éttermek, kávézók, illetve a fő helyszín, a Lővérek különleges hangulattal és szokatlanul pezsgő élettel telik meg. A szervezők egyedi kampányt indítottak: edukatív TikTok és Reels-videókkal mutatják be a soproniaknak és a távolabbról érkező turistáknak a város múltjának fontos és izgalmas pillanatait.
1/31