Gyorsabb mobilinternet öt nagyvárosban a Vodafone folyamatos hálózatfejlesztésének köszönhetően

Gyorsabb mobilinternet öt nagyvárosban a Vodafone folyamatos hálózatfejlesztésének köszönhetően

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben, Székesfehérváron és Nyíregyházán élvezhetik a szolgáltató ügyfelei a gyorsabb mobilinternetet.
Helyhez kötött piac: nagyot nőtt az egy lakossági előfizetőre jutó letöltés

Helyhez kötött piac: nagyot nőtt az egy lakossági előfizetőre jutó letöltés

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legutóbb kiadott helyhez kötött piaci jelentése a 2019. III. negyedév és 2023. II. negyedév közötti időszakban vizsgálta a tévé-, a vezetékes internet- és a vezetékes telefon-előfizetések piacát a szolgáltatóktól kapott adatok alapján. Az elemzésből többek között kiderül: a vezetékes internet piacán amíg 2019 közepén egy lakossági előfizetőre átlagosan mintegy 90 GB havi letöltési forgalom jutott, addig 2023 közepén ez a szám már meghaladja a 160 GB-ot.
Az úttörő pornóipar mintát mutatott a médiának

Az úttörő pornóipar mintát mutatott a médiának

Csermely Ákos producer, televíziós szakember volt a vendége az IT Akták legújabb adásának, amelyben Kánai András műsorvezetővel, jövőkutatóval beszélgettek Média-digitalizáció témaköréről. Többek között kérdésként merült fel, hogy hogyan változott a médiapiac az elmúlt évtizedekben, és milyen hatással volt a digitalizáció a versenypiacra.
Gigabit sebességű internetet ad a Vodafone a kisebb díjcsomag áráért

Gigabit sebességű internetet ad a Vodafone a kisebb díjcsomag áráért

Nagyobb sebességű internetet ad a Vodafone Magyarország a kisebb díjcsomag árért minden új, legalább 1 éves határozott idejű vezetékes internet és TV előfizetésre kötött szerződés esetén 2024. február 15. és április 15. között. Az ajánlat keretében így most TV előfizetéssel együttesen vásárolt Net M csomag áráért Net L csomagot, a Net L csomag áráért pedig Gigabit Net csomagot ad a szolgáltató. A kedvezmény mindaddig érvényes, amíg az előfizető csomagot nem vált, vagy le nem mondja a szerződését.
“Az új, e-kereskedelmi médiás platformok jelentik az újabb kihívást a globális mellett a hazai reklám- és médiaiparra”

“Az új, e-kereskedelmi médiás platformok jelentik az újabb kihívást a globális mellett a hazai reklám- és médiaiparra”

Lassul a Google és a Facebook térnyerésének dinamikája, de a retail media előretörése is tovább fogja gyengíteni a hazai médiapiaci szereplők pozícióit – derül ki Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnökével, a Wavemaker ügyvezetőjével készült interjúnkból.
1/52