Zsugorodó termékek, növekvő tájékoztatás

Zsugorodó termékek, növekvő tájékoztatás

Magyarországon 2024. március 1-től kezdődően a nagyobb élelmiszerkereskedőket kötelezik arra, hogy figyelemfelhívó tájékoztatást adjanak a vásárlóknak, amennyiben az általuk kínált előrecsomagolt termékek kiszerelése csökkent a gyártó által 2020. január 1. és 2023. július 1. között alkalmazott méretekhez képest. A Reacty Digital áprilisi felmérése alapján a zsugorinfláció – amikor a termékek kiszerelése csökken azonos ár mellett – kapcsán bevezetett új tájékoztatási kötelezettséget pozitívan fogadja a lakosság.
Ausztrál agykutatók jöttek rá a szerelem titkára

Ausztrál agykutatók jöttek rá a szerelem titkára

Azt már eddig is lehetett tudni, hogy a szerelembe eséskor érzett eufóriát az okozza, hogy az agyban felszabadul a szerelemhormonként is ismert oxitocin, de ausztrál kutatók most még mélyebbre mentek: azt vizsgálták, hogy miként működik tovább a szerelmesek agya. - írja a Qubit.
K&H: kevésbé félnek az inflációtól a középkorú magyarok

K&H: kevésbé félnek az inflációtól a középkorú magyarok

A magyarok egyelőre nem számítanak az infláció jelentős csökkenésére, de annyiban javult a helyzet, hogy a 2023 év eleji 87 százalékhoz képest már csak 78 százalékuk vár további drágulást - egyebek között erre jutott a K&H biztos jövő felmérése, amely többek között a középkorúak inflációs várakozásait vizsgálta. A kutatás szerint 10 százaléknál alacsonyabb infláció esetén tízből négyen jobb minőségű élelmiszert vásárolnának.
Gondoltad volna? Ez a legnépszerűbb felnőttképzés itthon

Gondoltad volna? Ez a legnépszerűbb felnőttképzés itthon

A covid alaposan átírta a munkaerőpiacot, ennek hatásai pedig a mai napig érezhetőek. Akik korábban még csak gondolkodtak a szakmaváltáson, ma már többnyire más területen dolgoznak, vagy nyitottak maguknak egy új lehetőséget a felnőttképzés segítségével. A digitális platformok mellett azonban a felnőttképzésben résztvevő egyének közel 50 százaléka még mindig a tantermi képzéseket részesíti előnyben.
A cégek ötöde szigorított a home office szabályokon

A cégek ötöde szigorított a home office szabályokon

A megkérdezett hazai vállalkozások közel egyötödénél szigorítottak az elmúlt egy évben a home office szabályokon a Schneider Electric felmérése szerint. Az otthoni munkavégzés lehetősége széleskörűen elterjedt, a kutatásban részt vevő HR-szakemberek 90 százaléka jelezte, hogy cégénél van ilyen lehetőség, ugyanakkor az is jól látszik, hogy egyre nagyobb az igény a keretek meghatározására és azok szigorú betartatására.
1/26