5+1 tipp, hogy sikeres légy külföldön a webáruházaddal

5+1 tipp, hogy sikeres légy külföldön a webáruházaddal

A magyar webáruházak is lehetnek sikeresek külföldön, állítja Bogdan Colceriu, a Frisbo vezetője.
Egyelőre kevesen merészkednek át a határon, pedig megéri

Egyelőre kevesen merészkednek át a határon, pedig megéri

A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások mindössze ötöde végez exporttevékenységet, és a külpiacra lépő új szereplők aránya is alacsony.
Az export húzhatja felfelé a vállalati szektort

Az export húzhatja felfelé a vállalati szektort

A következő egy év során a hazai nagyvállalatok 2,2%-os árbevétel-növekedésre és 1,4%-os profitbővülésre számítanak.
V4-es startupok kapnak exportfejlesztési lehetőséget

V4-es startupok kapnak exportfejlesztési lehetőséget

Az üzletfejlesztési program július 16-ig várja az innovatív vállalkozásoknak a jelentkezését.
A digitális exportban látják a jövőt a fiatal vállalkozók

A digitális exportban látják a jövőt a fiatal vállalkozók

A fiatal vállalkozók számára kulcsfontosságú a külpiacok felé nyitás. Az egyik legdinamikusabban fejlődő export-terület a digitális gazdaság, amely számos lehetőséget tartogat a cégek számára.
1/2