Hogyan tudnak a márkák nyerni az e-sporttal? – küszöbön az újabb felforgató

Hogyan tudnak a márkák nyerni az e-sporttal? – küszöbön az újabb felforgató

Az esport személyében az egyik legdinamikusabban növekvő iparágról beszélünk, amely kiváló megjelenési lehetőségeket tartogat más iparágban szereplő márkák számára is.
Egy újabb felforgató a küszöbön: az Esport

Egy újabb felforgató a küszöbön: az Esport

Pár évvel ezelőtt még mindenki furcsán nézett, amikor berobbant a köztudatba az Esport kifejezés, és sokan értetlenül álltak a dolog előtt, hogyan lehet valamit sportnak nevezni, amelyet az online térben játszanak és „semmiféle fizikai teljesítményt″ nem igényel az űzése.
Minden e-sport gaming, de nem minden gaming e-sport

Minden e-sport gaming, de nem minden gaming e-sport

Telt házas arénák és több százmillió felhasználó és rajongó. Manapság nem is annyira nehéz elképzelni, hogy mekkora tömegeket tud megmozgatni az online játék világ, így az sem csoda, hogy a 22. Media Hungary-n is felbukkant Szalai Ádám előadásával a témában.
Hogyan tudnak a márkák nyerni az e-sporttal? – küszöbön az újabb felforgató

Hogyan tudnak a márkák nyerni az e-sporttal? – küszöbön az újabb felforgató

Az esport személyében az egyik legdinamikusabban növekvő iparágról beszélünk, amely kiváló megjelenési lehetőségeket tartogat más iparágban szereplő márkák számára is.
Egy újabb felforgató a küszöbön: az Esport

Egy újabb felforgató a küszöbön: az Esport

Pár évvel ezelőtt még mindenki furcsán nézett, amikor berobbant a köztudatba az Esport kifejezés, és sokan értetlenül álltak a dolog előtt, hogyan lehet valamit sportnak nevezni, amelyet az online térben játszanak és „semmiféle fizikai teljesítményt″ nem igényel az űzése.
4/5