A videójáték-piac háromnegyedét az e-sport adja

A videójáték-piac háromnegyedét az e-sport adja

A videójátékok piaca 2022-ben 85 milliárd forintra becsülhető, és feltehetőleg 2023-ban a 100 milliárdot is eléri. Ehhez a hardver- és videójáték-vásárlások, a játékban való pénzköltés, az előfizetések és az ajándéktárgyak vásárlása mind-mind hozzájárulnak. Az eNET immár hatodik éve monitorozza a videójátékok és azon belül is az e-sport játékok iránti kereslet alakulását, aminek legfrissebb eredményeit vesszük górcső alá.
Közösen a magyar e-sport sikereiért: a Szerencsejáték Zrt. lett a magyar e-sport válogatott főszponzora

Közösen a magyar e-sport sikereiért: a Szerencsejáték Zrt. lett a magyar e-sport válogatott főszponzora

Szintet lépett a Szerencsejáték Zrt. és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) stratégiai együttműködése.
Új médiacsatornát teremt az e-sport? A Reboot Hungary összefoglaló írása és a videó!

Új médiacsatornát teremt az e-sport? A Reboot Hungary összefoglaló írása és a videó!

Az Reboot Hungary 52. adásában olyan vállalati szakértők mutatták be tapasztalataikat, akik már élen járnak az e-sport médiacsatornaként történő használatában a kommunikációs gyakorlatukban. Az adás videója az írás után található.
Nemzetközi kupává bővült Esport CUP powered by Telekom

Nemzetközi kupává bővült Esport CUP powered by Telekom

Az elmúlt év rendkívül sikeres hazai eseménye után idén Csehország, Szlovákia és Magyarország legjobbjai mérkőzhettek meg egymással Esport CUP powered by Telekom eseményén. A versenyzők League of Legendsben és Wild Riftben mérték össze erejüket, amelyet élőben streamen keresztül és a helyszínen is követhettek az érdeklődők.
Mi vár az esportra a járvány okozta nézettségrobbanás után?

Mi vár az esportra a járvány okozta nézettségrobbanás után?

A pandémia alatt jelentősen megugrott az esport rajongóinak és felhasználóinak száma, azonban a bővülés mégsem hozott egyértelmű bevételnövekedést. Még akkor sem, ha olyanok is költöttek esportra, akik saját bevallásuk szerint soha nem néztek ilyen tartalmakat korábban – derül ki a Deloitte fogyasztói felméréséből.
2/7