Balogh Petya bevállalta a hullámvasutat, mégsem fektetett be

Balogh Petya bevállalta a hullámvasutat, mégsem fektetett be

A Cápák között tizenharmadik adásában terítékre került még a fenntarthatóság, bemutatkozott egy libatollal foglalkozó vállalkozás és egy egyedi krémek összeállítására specializálódott kozmetikummárka.
Részvények, alapok és technológia – így fektetnek be a magyarok

Részvények, alapok és technológia – így fektetnek be a magyarok

Miközben részvényekből az európai átlagnál kevesebbet tartanak a Lightyear magyarországi ügyfelei, a tőzsdén kereskedett befektetési alapok (ETF-ek) vásárlásában aktívabbak azoknál – derül ki az egyszerű, alacsony költségű befektetési lehetőségeket kínáló pénzügyi startup friss statisztikáiból. Ezekből az is kiolvasható, hogy – szintén a többi európai országgal összehasonlítva – a magyarok egyre többet fektetnek be az amerikai technológiai szektorba.
Megreformálta a befektetési piacot a STRT Holding

Megreformálta a befektetési piacot a STRT Holding

Egy éve indította el Balogh Petya és csapata 70 angyalbefektetővel összefogva a STRT Holdingot, amivel a régió meghatározó befektetési szereplőjévé válnának. Az elmúlt egy évben az építkezésé volt a főszerep: 25 befektetés, 700 vezető képzése, 13 tanfolyam, 1,15 milliárd forint magántőke-bevonás van a hátuk mögött, amit a decemberi tőzsdére lépés koronázott meg. A portfóliócégek eredményesek, a STRT sikereit pedig a piac is elismeri, nemrég nyerték el Az év kibocsátója díjat a BÉT Xtend piacon. Idén az oktatási és befektetési tevékenységük skálázására fókuszálnak.
Lightyear befektetési platform indul részleges limit rendelésekkel az amerikai részvényekre

Lightyear befektetési platform indul részleges limit rendelésekkel az amerikai részvényekre

A Lightyear befektetési platform a töredékes amerikai részvények esetében is elérhetővé teszi a limitáras megbízásokat, így a befektetők amerikai részvények kisebb részeivel is kereskedhetnek, és automatizált módon optimalizálhatják portfóliójukat. A Lightyearnél ugyanis mostanában úgy látták, hogy a magyarok komolyan érdeklődnek az amerikai piacok – elsősorban az ottani technológiai szektor – iránt.
Interjú egy Z generációs példaképpel, aki mert nagyot álmodni

Interjú egy Z generációs példaképpel, aki mert nagyot álmodni

A 16 éves Nyikonyuk Balázs egyik pillanatról a másikra lett az ország kedvenc horgolója, amikor céltudatos és magabiztos kiállásával 2 millió forint befektetést sikerült szereznie a Cápák között műsorban a HorgoBOX termékhez. Vajon mi motivál egy középiskolás fiút arra, hogy efféle kézműves vállalkozásba kezdjen a screenen nevelkedett nemzedék korában? Hogyan használja ki social media lehetőségét a célközönsége eléréséhez, és milyen szempontokat tart fontosnak a marketingben?
1/17