Elmaradnak a nemzetközi átlagtól automatizálás és AI terén a magyar cégek

Elmaradnak a nemzetközi átlagtól automatizálás és AI terén a magyar cégek

A vállalatok többsége digitálisan még éretlen, ha a HR folyamatok automatizációjáról van szó – derült ki egy friss felmérésből. A munkavállalók azonban korántsem tartanak annyira az AI előretörésétől, mint gondolnánk: mindössze tíz százalékuk gondolja azt, hogy a mesterséges intelligencia ténylegesen veszélyeztetné az állását. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy a technológia gyors ütemű változása mellett mire számíthatnak az álláskeresők, a munkavállalók és a munkaadók a közeljövőben.
Az ABB intelligens robotikai automatizálási megoldásai támogatják a Volvo Cars fenntarthatósági céljait

Az ABB intelligens robotikai automatizálási megoldásai támogatják a Volvo Cars fenntarthatósági céljait

Az ABB bejelentette, hogy megerősíti a Volvo Cars-zal régóta fennálló partnerségét, amelynek keretében több mint 1300 robotot és funkcionális csomagot szállít az elektromos járművek következő generációjának gyártásához. Ezzel támogatja a svéd autógyártót ambiciózus fenntarthatósági céljainak elérésében.
Az intelligens automatizálás emberi arca

Az intelligens automatizálás emberi arca

A mobil-, felhő-, és mikroszolgáltatások, mesterséges intelligencia, gépi tanulás és blockchain területein bekövetkezett trendek szükségessé tették a hagyományos tesztelési módszerek frissítését. Az agilis módszerek bevezetése felgyorsította a szoftverfejlesztési életciklust is, ez pedig még inkább megnehezíti a tesztelés számára, hogy lépést tudjon tartani ezzel. A legtöbb szervezet még mindig a manuális tesztelésre támaszkodik, a folyamatos fejlesztés azonban folyamatos tesztelést igényel, ez pedig kizárólag automatizálással érhető el.
Mi fán terem az applikáció marketing?

Mi fán terem az applikáció marketing?

Az alkalmazások világa folyamatosan fejlődik, határt pedig csak a csillagos ég szabhat. Ezzel párhuzamosan a felhasználók figyelméért és elköteleződéséért folytatott verseny egyre hevesebb. Az applikáció marketing az alkalmazások sikerének kulcsfontosságú területe, amely különböző stratégiákat és eszközöket kombinál a felhasználó szerződéstől az appon belüli monetizációig. Alábbi cikkünkben áttekintjük az applikáció marketing legfontosabb témaköreit, ezzel segítséget nyújtunk az appok bonyolult univerzumában való eligazodáshoz.
A London Land Group együttműködik az ABB-vel a következő generációs lakóépület automatizálás fejlesztése érdekében

A London Land Group együttműködik az ABB-vel a következő generációs lakóépület automatizálás fejlesztése érdekében

A London Land Group és az ABB Energetika üzletágához tartozó Smart Buildings divíziója kiemelt beszállítói megállapodást írt alá, amely megalapozza a legmodernebb lakóépület automatizálási megoldások alkalmazását. Az együttműködés megerősíti a London Land Group azon elkötelezettségét, hogy az innovatív és összekapcsolt rendszerek zökkenőmentes integrációja révén páratlan életminőséget biztosítson az Egyesült Királyságban hamarosan kivitelezésre kerülő ingatlanfejlesztései során.
1/11