A pop-up hirdetést mindenki utálja – interjú Bódi Tamással

A pop-up hirdetést mindenki utálja – interjú Bódi Tamással

Nem biztos, hogy mindenáron növelni kell a láthatóságot, a különböző mérési technológiák és szolgáltatók által nyújtott mérések között akár 20 százalékpontos különbség is lehet - többek között erről is beszélt az IAB Viewability Munkacsoportjának vezetője.
Apokalipszis? Most?

Apokalipszis? Most?

Az egyre dominánsabb online hirdetési iparág egén a dot-com lufi 2001-es kidurranása óta összesen nem gyűlt össze ennyi fenyegető viharfelhő. Egyre többen vizionálják - joggal - a jelenleg uralkodó és az iparág elsődleges pénzügyi motorját jelentő hirdetési modell apokalipszisát.
A pop-up hirdetést mindenki utálja – interjú Bódi Tamással

A pop-up hirdetést mindenki utálja – interjú Bódi Tamással

Nem biztos, hogy mindenáron növelni kell a láthatóságot, a különböző mérési technológiák és szolgáltatók által nyújtott mérések között akár 20 százalékpontos különbség is lehet - többek között erről is beszélt az IAB Viewability Munkacsoportjának vezetője.