Nincs itt semmi látnivaló, de hallgatni arany

Nincs itt semmi látnivaló, de hallgatni arany

Miben más a rádió élménye a TV, a TikTok és az egyéb social média felületek színes-szagos tartalmaihoz képest? Hogyan élik meg a hallgatók az adásokat? Milyen tapasztalatok érik az embert a műsorvezetői szerepben? Ráskó Eszter humorista a 29. Digital-Media Hungary konferencián humorral tűzdelve mesélt rádiós élményeiről és megéléseiről a hallgatóságnak.
Edukációs TikTok kampányt indított a SopronFest

Edukációs TikTok kampányt indított a SopronFest

Magyarország legújabb fesztiválja, a SopronFest május 11. és 19. között 75 helyszínen 300 programmal várja az érdeklődőket, a pünkösdi hosszú hétvégre pedig 60-70.000 vendéget várnak a Hűség Városába. A soproni utcák, terek, klubok, éttermek, kávézók, illetve a fő helyszín, a Lővérek különleges hangulattal és szokatlanul pezsgő élettel telik meg. A szervezők egyedi kampányt indítottak: edukatív TikTok és Reels-videókkal mutatják be a soproniaknak és a távolabbról érkező turistáknak a város múltjának fontos és izgalmas pillanatait.
Érkezhet a kultúra TikTokon?

Érkezhet a kultúra TikTokon?

A mai napig sokan megkérdőjelezik, hogy a TikTok képes-e kultúrát közvetíteni, pedig az elmúlt években egyértelművé vált, hogy a platform sokszínű tartalmi kínálatában a kultúra is helyet kap. Dejcző Alexandra, a Lounge Group digitális marketing szakértője mutatta be a 29. Digital-Media Hungary konferencián a marketing, a kultúra és a reklám szerepét a TikTokon.
Visszatér a ″Más a világ″ – a Víz, Zene, Virág fesztiválon debütál a ráncfelvarrott TikTok-sláger

Visszatér a ″Más a világ″ – a Víz, Zene, Virág fesztiválon debütál a ráncfelvarrott TikTok-sláger

Az elmúlt években nem egy sláger kapott új szárnyakat a TikTok-nak köszönhetően. Nincs ez másként az eredetileg 2003-ban debütált ″Más a világgal″ sem, amelynek népszerűségét látva az alkotópáros, Erős és Spigiboy leporolja és ráncfelvarrott formába önti azt. A dal a tatai Öreg-tónál rendezendő Víz - Zene - Virág fesztiválon debütál majd. Egyúttal pedig egy Dj-párbajt is megihlet...
Edukációs TikTok kampányt indított a SopronFest

Edukációs TikTok kampányt indított a SopronFest

Magyarország legújabb fesztiválja, a SopronFest május 11. és 19. között 75 helyszínen 300 programmal várja az érdeklődőket, a pünkösdi hosszú hétvégre pedig 60-70.000 vendéget várnak a Hűség Városába. A soproni utcák, terek, klubok, éttermek, kávézók, illetve a fő helyszín, a Lővérek különleges hangulattal és szokatlanul pezsgő élettel telik meg. A szervezők egyedi kampányt indítottak: edukatív TikTok és Reels-videókkal mutatják be a soproniaknak és a távolabbról érkező turistáknak a város múltjának fontos és izgalmas pillanatait.
1/41