A hír TikTokon érkezik?

A hír TikTokon érkezik?

A Post for Rent szakembere, Keresztessy Zoltán a 29. Digital-Media Hungary konferencián mutatta be, hogyan vált a TikTok a Z generáció elsődleges platformjává, és milyen hatása van ennek a társadalomra és a marketingre nézve.
Június 19-én indul a TV2 Play exkluzív tartalmaként a TV2 Titkok Ramónával videó podcast!

Június 19-én indul a TV2 Play exkluzív tartalmaként a TV2 Titkok Ramónával videó podcast!

Izgalmas és egyedi videó podcastot indít június 19-én a TV2 Csoport TV2 Titkok Ramónával címmel. A TV2 Play-en tíz héten át jelentkező új műsor háziasszonya Lékai-Kiss Ramóna, aki minden epizódban egy-egy hírességet mutat be megvizsgálva életük kihívásait, sikereit, kudarcait és azokat a pillanatokat, amelyek formálták őket. Minden epizód izgalmas utazás a hírnév mögé, hogy jobban megértsük és megszeressük azokat az embereket, akik az életünk részévé váltak. A videó podcast vendége lesz többek között Tóth Gabi, Tilla, Szabó Zsófi, Stohl András, Caramel és Gáspár Győző.
Visszatér a ″Más a világ″ – a Víz, Zene, Virág fesztiválon debütál a ráncfelvarrott TikTok-sláger

Visszatér a ″Más a világ″ – a Víz, Zene, Virág fesztiválon debütál a ráncfelvarrott TikTok-sláger

Az elmúlt években nem egy sláger kapott új szárnyakat a TikTok-nak köszönhetően. Nincs ez másként az eredetileg 2003-ban debütált ″Más a világgal″ sem, amelynek népszerűségét látva az alkotópáros, Erős és Spigiboy leporolja és ráncfelvarrott formába önti azt. A dal a tatai Öreg-tónál rendezendő Víz - Zene - Virág fesztiválon debütál majd. Egyúttal pedig egy Dj-párbajt is megihlet...
Nincs itt semmi látnivaló, de hallgatni arany

Nincs itt semmi látnivaló, de hallgatni arany

Miben más a rádió élménye a TV, a TikTok és az egyéb social média felületek színes-szagos tartalmaihoz képest? Hogyan élik meg a hallgatók az adásokat? Milyen tapasztalatok érik az embert a műsorvezetői szerepben? Ráskó Eszter humorista a 29. Digital-Media Hungary konferencián humorral tűzdelve mesélt rádiós élményeiről és megéléseiről a hallgatóságnak.
Az OTP Bank már Instagramon és TikTokon is fejleszti a pénzügyi tudatosságot

Az OTP Bank már Instagramon és TikTokon is fejleszti a pénzügyi tudatosságot

Két új közösségi média csatornát indított az OTP Bank, így most már a Facebook és a LinkedIn mellett Instagramon és TikTokon is jelen van a hitelintézet. Az új aktivitással az OTP Bank célja, hogy egyre szélesebb körben, szórakoztató és informatív módon fejlessze az emberek pénzügyi tudatosságát.
1/42