Kreatív kampánnyal hirdeti költőpályázatát a Starbucks

Kreatív kampánnyal hirdeti költőpályázatát a Starbucks

A 2019-es indulás óta közel félezer lelkes, kezdő irodalmár jelentkezett a Starbucks Kávéköltők pályázatára, amelynek célja a nagymúltú magyar kávéházi kultúra és az irodalom viszonyának tovább erősítése. Az idén ötödik alkalommal meghirdetett pályázatot a kávézólánc különleges kampánnyal támogatja, amely már többszázezer érdeklődőhöz jutott el. Az erőteljes online jelenlét mellett a kávézókban limitált kiadású újsággal, hirdetőtáblákkal, valamint versekkel ellátott pohármatricákkal hívja fel a figyelmet a költőpályázatra a márka.
Már a Nike és a Starbucks is online sorozatokat forgat - Media Hungary

Már a Nike és a Starbucks is online sorozatokat forgat - Media Hungary

A fiatalokat az online világ már teljesen behálózta. A sorozatokat ők most már főleg a neten nézik. Érdekesség, hogy kifejezetten Instagramra készült szériák is vannak, amiknél az epizódok mindössze 7 másodpercesek! – derült ki a Media Hungary konferencia második napján.
2/2