Szórakoztató intézménnyé alakult át a sajtó

Szórakoztató intézménnyé alakult át a sajtó

Hová lett a kíváncsiság és az újságírók presztízse? Érdekel még valakit az igazság? Interjú a karrierváltó Hlavay Richárddal.
Új havilap a piacon: megjelent a Boom

Új havilap a piacon: megjelent a Boom

Vállalkozóknak, vállalati közép- és felsővezetőknek indított új gazdasági havilapot Kocsi Ilona. A magazin az üzleti siker mögötti történeteket és embereket kívánja bemutatni.
Ellopjuk a tartalomgyártók iránti bizalmat?

Ellopjuk a tartalomgyártók iránti bizalmat?

Elveszett a „reklám ártatlansága” a natív és a tartalommarketing előretörésével, ami hosszú távon visszaüthet, mert a médiatermékekben kevés maradhat az eredeti szerkesztőségi tartalom – derült ki az Internet Hungary konferencián.
Nem kellenek a közéleti hírek?

Nem kellenek a közéleti hírek?

Egy évtized alatt 14-ről 77 milliárd forintra nőtt az online hirdetési piac, de a webes hírszolgáltatók, a szeriőz újságok mégis gondban vannak.
Ellopjuk a tartalomgyártók iránti bizalmat?

Ellopjuk a tartalomgyártók iránti bizalmat?

Elveszett a „reklám ártatlansága” a natív és a tartalommarketing előretörésével, ami hosszú távon visszaüthet, mert a médiatermékekben kevés maradhat az eredeti szerkesztőségi tartalom – derült ki az Internet Hungary konferencián.
4/5