2024. május 02. 12:33Szánj az olvasásra 6 percet!
Az MRSZ felkérésére az EY 2024 első negyedévében tanulmányt készített a nemzetközi központosító törekvések hazai marketingkommunikációs iparágra gyakorolt hatásairól¹. A tanulmány rávilágít a legjellemzőbb központosító folyamatokra, azok hatásaira a különböző iparági szereplőkre; feltérképezi a legfontosabb közép-európai országokra jellemző jógyakorlatokat, amelyekből tanulhatunk; legvégül javaslatokat tesz szakmai-, valamint pénzügyi területen a látható probléma és hátrányok enyhítésére.²
Marketing
2024. április 05. 05:24Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 5 percet!
Az MRSZ hosszú évek óta először mérte fel a szektorban foglalkoztatottak létszámát az OPTEN-nel együttműködve, annak adatbázisából kinyert tényadatok felhasználásával. Ennek eredményeképpen meglepő adatot publikált a Reklámszövetség az MRSZ Mini Konferencián: a kommunikációs iparágban körülbelül 115 ezren dolgoznak. Mégis számos kihívással küzd a szektor, és jelentős átalakuláson megy át a szakma. Kerekasztal beszélgetés során Liptay Gabriella, a KPMG Hungária Kft. marketing és kommunikációs igazgatója fejtegette a szektort érintő HR kérdéseket Török Diána, a GroupM Communications & Learning Directora és Vági Róbert, a Central Médiacsoport operatív vezérigazgató-helyettesének társaságában.
Média