2023. október 31. 16:49Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 4 percet!
A neurotudományos kutatások számos módon bebizonyították, hogy a fogyasztók érzelmi alapon hoznak meg vásárlási döntéseket. Ennek ellenére sok márka a mai napig sales-orientáltan kezeli a marketinget. Hogyan lenne érdemes változtatni a reklámozási szokásokon a neuromarketing alkalmazásával? Többek között erre a kérdésre adott választ Nagy László az idei Internet Hungary konferencián.
Marketing
2017. augusztus 18. 07:58Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
Romlott az elmúlt években a tévé hatékonysága: változásokra lenne szükség a reklámidő értékesítésben ahhoz, hogy továbbra is értékes felület maradjon a hirdetőknek. Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint ma már a digitális reklámokkal is meg lehet közelíteni a tévés hirdetések ismertségét.
Media Hungary
2017. augusztus 18. 07:58Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
Romlott az elmúlt években a tévé hatékonysága: változásokra lenne szükség a reklámidő értékesítésben ahhoz, hogy továbbra is értékes felület maradjon a hirdetőknek. Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint ma már a digitális reklámokkal is meg lehet közelíteni a tévés hirdetések ismertségét.
Internet Hungary