Reklám tracking neuromarketinggel

Reklám tracking neuromarketinggel

Miért népszerű a Telekom “srác a szomszédból” vagy az OTP Rábai Lenke reklámja? Hogyan néz ki egy profi neuromarketing kutatás? Mitől lesz jó egy videószpot? Hogyan áll össze az adatbázis? Válaszol Halmos Júlia Csenge, a Synetiq ügyfélkapcsolati vezetője.
A sikert nem tartom értékmérő fogalomnak – interjú Csermely Péterrel

A sikert nem tartom értékmérő fogalomnak – interjú Csermely Péterrel

Az egyre gyorsuló, de stresszt jelentő változásokra egy, a korábbi koroknál okosabb ember igyekszik válaszokat adni – állítja a professzor. Szerinte az oktatási rendszer egyik legfontosabb feladata, hogy segítsen megkülönböztetni az értékes információt a szeméttől.
Új elnökség a MMSZ élén

Új elnökség a MMSZ élén

A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben kiemelkedően eredményes évet zárt, árbevételét 31 százalékkal tudta növelni, míg eredményét közel 60 százalékkal az előző évhez képest. Új elnökséget választottak a közgyűlésen.
Reklám tracking neuromarketinggel

Reklám tracking neuromarketinggel

Miért népszerű a Telekom “srác a szomszédból” vagy az OTP Rábai Lenke reklámja? Hogyan néz ki egy profi neuromarketing kutatás? Mitől lesz jó egy videószpot? Hogyan áll össze az adatbázis? Válaszol Halmos Júlia Csenge, a Synetiq ügyfélkapcsolati vezetője.
A sikert nem tartom értékmérő fogalomnak – interjú Csermely Péterrel

A sikert nem tartom értékmérő fogalomnak – interjú Csermely Péterrel

Az egyre gyorsuló, de stresszt jelentő változásokra egy, a korábbi koroknál okosabb ember igyekszik válaszokat adni – állítja a professzor. Szerinte az oktatási rendszer egyik legfontosabb feladata, hogy segítsen megkülönböztetni az értékes információt a szeméttől.
1/4