Így változtathatja meg az adathalászatot a mesterséges intelligencia

Így változtathatja meg az adathalászatot a mesterséges intelligencia

Az adatbányászat mesterséges intelligenciával felturbózott változatának fejlesztéséről tartott előadást Szekeres Péter, a Neticle Text Analytics vezetője az idei Internet Hungary konferencián, Siófokon. A szakember szerint a lehető legtöbb adat kinyeréséhez a közösségi média és a mesterséges intelligencia a kulcs.
Milyen erős digitálisan Magyarország? A Neticle és a Digital Hungary létrehozta az ország Digitális Indexét

Milyen erős digitálisan Magyarország? A Neticle és a Digital Hungary létrehozta az ország Digitális Indexét

Mennyit használják a magyarok az internetet, és hogyan befolyásolja ez a mindennapi élet különböző területeit? A hazai eredményeket összehasonlítottuk Ausztriával és Romániával is, így az Index regionális kontextusban értelmezhető, és megmutatja a különbségeket.
Mennyire beágyazott Magyarország a digitális térbe?

Mennyire beágyazott Magyarország a digitális térbe?

Tényleg erős digitálisan Magyarország? Ismerd meg hazánk Digitális Indexét és annak tanulságait a Neticle-lel közös kutatásunkból!
Ezt a címet nem a ChatGPT írta, de nem utálnád, ha mégis úgy lenne

Ezt a címet nem a ChatGPT írta, de nem utálnád, ha mégis úgy lenne

2022 novemberi indulása óta a ChatGPT rengeteg vita tárgyát képezi, miközben széles körben és sokoldalúan kezdték el használni reklámszövegek megalkotásától kezdve születésnapi köszöntéseken át akár a hétköznapi emailek megírására is. Vajon mire jó elsősorban: csupán időt spórol nekünk a mindennapokban, vagy el is veszi az állásunkat, netán valami sötét és misztikus dolog?
A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga

A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga

Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet az ügyfélélmény tervezéssel és UX-szel foglalkozó Humanize studio és a vállalati szövegelemző megoldásokat fejlesztő Neticle hozott létre. Az első alkalommal megtartott rendezvényen olyan márkák ügyfélkiszolgálási gyakorlatába tekinthettek be a résztvevők, mint az Auchan, PwC, Pelenka.hu, Mastercard, Decathlon és a Rossmann.
1/7