Jóval kevesebbet költenek hirdetésekre az árbevételük arányában a legnagyobb hazai cégek 2006 óta

Jóval kevesebbet költenek hirdetésekre az árbevételük arányában a legnagyobb hazai cégek 2006 óta

A Mindshare, Magyarország egyik vezető médiatervező- és vásárló ügynöksége legfrissebb elemzése szerint a hazai nagyvállalatok forgalmuk alig 0,5 százalékát költik médiavásárlásra. A részletes elemzés a nagyvállalatok médiaköltéseinek alakulását vette figyelembe a magyarországi hirdetési piacon, eredménye pedig bizonyítja: elértéktelenedett a hazai média árazása.
Három GroupM-ügynökség a RECMA médiaügynökségi listája élén

Három GroupM-ügynökség a RECMA médiaügynökségi listája élén

Az MEC, a Mindshare és a Mediacom foglalja el az első három helyet a 2016-os hazai médiaügynökségi rangsorban.
Három GroupM-ügynökség a RECMA médiaügynökségi listája élén

Három GroupM-ügynökség a RECMA médiaügynökségi listája élén

Az MEC, a Mindshare és a Mediacom foglalja el az első három helyet a 2016-os hazai médiaügynökségi rangsorban.
Jóval kevesebbet költenek hirdetésekre az árbevételük arányában a legnagyobb hazai cégek 2006 óta

Jóval kevesebbet költenek hirdetésekre az árbevételük arányában a legnagyobb hazai cégek 2006 óta

A Mindshare, Magyarország egyik vezető médiatervező- és vásárló ügynöksége legfrissebb elemzése szerint a hazai nagyvállalatok forgalmuk alig 0,5 százalékát költik médiavásárlásra. A részletes elemzés a nagyvállalatok médiaköltéseinek alakulását vette figyelembe a magyarországi hirdetési piacon, eredménye pedig bizonyítja: elértéktelenedett a hazai média árazása.
Három GroupM-ügynökség a RECMA médiaügynökségi listája élén

Három GroupM-ügynökség a RECMA médiaügynökségi listája élén

Az MEC, a Mindshare és a Mediacom foglalja el az első három helyet a 2016-os hazai médiaügynökségi rangsorban.
1/2