Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

A Digital-Media Hungary első napján a hazai médiapiac legjelentősebb vezetői ültek le egymással beszélgetni a piaci változásokat értelmezve.
GKID-Mastercard: elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete, miközben hazánkban is hódítanak a kínai webshopok

GKID-Mastercard: elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete, miközben hazánkban is hódítanak a kínai webshopok

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.
Közös adományozásra hívja a bankkártyával vásárlókat az MBH Bank és a Mastercard karitatív kampánya

Közös adományozásra hívja a bankkártyával vásárlókat az MBH Bank és a Mastercard karitatív kampánya

Az ügyfeleket bevonva indított közös adományozási programot az Ökumenikus Segélyszervezet támogatására az MBH Bank és a Mastercard. A karitatív kampány során minden bankkártyás vásárlás után gyarapodik az MBH Bank és a Mastercard által a segélyszervezetnek adományozott összeg. A jótékonysági kampány az idei ünnepi időszakban, december 4. és 31. között zajlik, az ügyfeleknek pedig nincs más teendőjük, mint használni Mastercard bankkártyájukat.
Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

A Digital-Media Hungary első napján a hazai médiapiac legjelentősebb vezetői ültek le egymással beszélgetni a piaci változásokat értelmezve.
K&H: első hellyel jutalmazták a pénzküldési megoldást

K&H: első hellyel jutalmazták a pénzküldési megoldást

Három kategóriában is dobogós helyet szerzett a K&H a ″Mastercard - Év bankja″ elnevezésű versenyen, amelynek díjátadóját február elején rendezték meg ünnepélyes keretek között. A pénzintézetet ″Az év pénzküldési megoldása″ kategóriában a legjobbnak választották.
1/18