2024. május 23. 13:37Szánj az olvasásra 6 percet!
A digitalizáció korában, amit a gyorsan fejlődő technológiák és a folyamatosan változó fogyasztói preferenciák uralnak, az élelmiszeripar alapvető változásokon megy keresztül. Ennek az átalakulásnak az egyik kulcseleme a közösségi média, amely nemcsak a fogyasztói véleményeket és preferenciákat formálja, hanem ezeknek a változásoknak a fő hajtóereje is. Ebben a dinamikus környezetben a hagyományos marketing módszereket fokozatosan leváltják az innovatívabb és interaktívabb megoldások. Ezen belül különleges szerepet töltenek be a nano influencerek, akik ugyan kisebb, de annál elkötelezettebb követői csoportokkal rendelkeznek, így nagyszerű potenciált rejtenek a stratégiai és rendkívül hatékony marketing eszközök sorában.
Marketing
2024. május 21. 05:39Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
A beszélgetés fő kérdésköre, hogy mi az, ami megváltozott a XXI. század médiájában a megelőző időszakhoz képest, amihez azonban még nem tudtunk rendesen alkalmazkodni mi, médiafogyasztók.
Marketing
2024. május 15. 05:27Rónyai JúliaSzánj az olvasásra 3 percet!
A tartalomgyártás a monolit média kiváltsága volt, de mára mindenkinek elérhetővé vált. Az internet újraosztotta a lapokat, de kiből válhat értékes és tartósan értékelt influenszer? Puzsér Róbert szerint a felelős tartalomgyártó nem manipulálja, hanem kultúrálja a közönségét. Trendeken lovagolva könnyű felemelkedni, de elbukni is. A kritikus a Digital-Media Hungary konferencián elmondta, hogy hosszú távon az marad fenn, akinek erős közlése és saját identitása van.
Marketing