Így húzhat be hatékonyan ügyfeleket és vásárlókat az interaktív hirdetésekkel

Így húzhat be hatékonyan ügyfeleket és vásárlókat az interaktív hirdetésekkel

Növekszik a reklámzaj, egyre több az offline és online impulzus, a márkáknak pedig egyre nagyobb kihívást jelent, hogy felhívják magukra a figyelmet. Erre jelenthetnek megoldást az interaktív hirdetések Lendvai Klaudia, a Lounge Group senior PPC menedzsere szerint, akinek a kattintásonkénti fizetések a szakterülete. Lendvai az április 23-24. között rendezett Digital-Media Hungary konferencián avatta be a Miért jó vagy nem jó egy interaktív reklámszpot című előadás résztvevőit abba, milyen előnyökkel járnak a kattintható, sok esetben személyre szabott hirdetések.
Szoboszlai Dominik a McDonald´s-hoz igazolt

Szoboszlai Dominik a McDonald´s-hoz igazolt

Hosszú távú, több évre szóló együttműködést kötött a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya, a Liverpool középpályása, Szoboszlai Dominik és a magyarországi McDonald´s. A partnerség első lépéseként május 30-án, a Szoboszlai Live eseményen a szurkolók is megismerhetik Domi kedvenc mekis menüjét, ami június 4. után bárki számára elérhető lesz. Az együttműködés részeként a válogatott labdarúgó a hazai Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány munkáját is segíteni fogja.
A mock-up királya, aki nemet mondott az Apple ajánlatára

A mock-up királya, aki nemet mondott az Apple ajánlatára

A KreaTúra Podcast vendége csótányaival meghackelte a világ legismertebb múzeumait New Yorktól Párizsig. Emogram labdái bevették Dél-Korea kortárs galériáit. Legutóbbi projektjében egy közvécéből varázsolt kiállítóteret.
A hazai internetezők közel fele legalább egy influencert követ – 360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról

A hazai internetezők közel fele legalább egy influencert követ – 360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról

Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket? – csak néhány, az utóbbi időben egyre többeket foglalkoztató kérdés közül, amelyekre már pontos válaszokat lehet adni az IAB Hungary megbízásából a hazai influencerpiacról készített reprezentatív B2C- és a szakértői mélyinterjúkon alapuló B2B kutatás alapján, amelyekből kiadvány is készült.
A mock-up királya, aki nemet mondott az Apple ajánlatára

A mock-up királya, aki nemet mondott az Apple ajánlatára

A KreaTúra Podcast vendége csótányaival meghackelte a világ legismertebb múzeumait New Yorktól Párizsig. Emogram labdái bevették Dél-Korea kortárs galériáit. Legutóbbi projektjében egy közvécéből varázsolt kiállítóteret.
1/167