Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition

Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition

Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!” elnevezésű kampányának óriásplakátjaival, melyeken ezúttal nem dagadó izomzatú testépítők, hanem olyan példaképek szerepelnek, akik valamilyen egészségügyi krízishelyzetből a sport segítségével álltak fel. A hétköznapi emberek motiváló történeteinek fő tanulsága, hogy a súlyzós edzés és az annak során elsajátított szemlélet, küzdeni akarás és kitartás olyan élethelyzetekben is segíthet, ahol hajlamosak vagyunk feladni a küzdelmet. A kampányarcokat egy videószpotban, illetve egy háromrészes videó- és egy háromrészes cikksorozat keretein belül ismerhetik meg a nézők és az olvasók, melyek a plakátokkal párhuzamosan jelennek majd meg.
Az MRSZ iparági összefogást és akciótervet szorgalmaz a marketingkommunikációs és reklámszakmai nemzetközi központosító törekvések negatív hatásainak szakmai és pénzügyi ellensúlyozására

Az MRSZ iparági összefogást és akciótervet szorgalmaz a marketingkommunikációs és reklámszakmai nemzetközi központosító törekvések negatív hatásainak szakmai és pénzügyi ellensúlyozására

Az MRSZ felkérésére az EY 2024 első negyedévében tanulmányt készített a nemzetközi központosító törekvések hazai marketingkommunikációs iparágra gyakorolt hatásairól¹. A tanulmány rávilágít a legjellemzőbb központosító folyamatokra, azok hatásaira a különböző iparági szereplőkre; feltérképezi a legfontosabb közép-európai országokra jellemző jógyakorlatokat, amelyekből tanulhatunk; legvégül javaslatokat tesz szakmai-, valamint pénzügyi területen a látható probléma és hátrányok enyhítésére.²
Érkezhet a kultúra TikTokon?

Érkezhet a kultúra TikTokon?

A mai napig sokan megkérdőjelezik, hogy a TikTok képes-e kultúrát közvetíteni, pedig az elmúlt években egyértelművé vált, hogy a platform sokszínű tartalmi kínálatában a kultúra is helyet kap. Dejcző Alexandra, a Lounge Group digitális marketing szakértője mutatta be a 29. Digital-Media Hungary konferencián a marketing, a kultúra és a reklám szerepét a TikTokon.
Az MRSZ iparági összefogást és akciótervet szorgalmaz a marketingkommunikációs és reklámszakmai nemzetközi központosító törekvések negatív hatásainak szakmai és pénzügyi ellensúlyozására

Az MRSZ iparági összefogást és akciótervet szorgalmaz a marketingkommunikációs és reklámszakmai nemzetközi központosító törekvések negatív hatásainak szakmai és pénzügyi ellensúlyozására

Az MRSZ felkérésére az EY 2024 első negyedévében tanulmányt készített a nemzetközi központosító törekvések hazai marketingkommunikációs iparágra gyakorolt hatásairól¹. A tanulmány rávilágít a legjellemzőbb központosító folyamatokra, azok hatásaira a különböző iparági szereplőkre; feltérképezi a legfontosabb közép-európai országokra jellemző jógyakorlatokat, amelyekből tanulhatunk; legvégül javaslatokat tesz szakmai-, valamint pénzügyi területen a látható probléma és hátrányok enyhítésére.²
Érkezhet a kultúra TikTokon?

Érkezhet a kultúra TikTokon?

A mai napig sokan megkérdőjelezik, hogy a TikTok képes-e kultúrát közvetíteni, pedig az elmúlt években egyértelművé vált, hogy a platform sokszínű tartalmi kínálatában a kultúra is helyet kap. Dejcző Alexandra, a Lounge Group digitális marketing szakértője mutatta be a 29. Digital-Media Hungary konferencián a marketing, a kultúra és a reklám szerepét a TikTokon.
2/167