Így húzhat be hatékonyan ügyfeleket és vásárlókat az interaktív hirdetésekkel

Így húzhat be hatékonyan ügyfeleket és vásárlókat az interaktív hirdetésekkel

Növekszik a reklámzaj, egyre több az offline és online impulzus, a márkáknak pedig egyre nagyobb kihívást jelent, hogy felhívják magukra a figyelmet. Erre jelenthetnek megoldást az interaktív hirdetések Lendvai Klaudia, a Lounge Group senior PPC menedzsere szerint, akinek a kattintásonkénti fizetések a szakterülete. Lendvai az április 23-24. között rendezett Digital-Media Hungary konferencián avatta be a Miért jó vagy nem jó egy interaktív reklámszpot című előadás résztvevőit abba, milyen előnyökkel járnak a kattintható, sok esetben személyre szabott hirdetések.
A mock-up királya, aki nemet mondott az Apple ajánlatára

A mock-up királya, aki nemet mondott az Apple ajánlatára

A KreaTúra Podcast vendége csótányaival meghackelte a világ legismertebb múzeumait New Yorktól Párizsig. Emogram labdái bevették Dél-Korea kortárs galériáit. Legutóbbi projektjében egy közvécéből varázsolt kiállítóteret.
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition

Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition

Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!” elnevezésű kampányának óriásplakátjaival, melyeken ezúttal nem dagadó izomzatú testépítők, hanem olyan példaképek szerepelnek, akik valamilyen egészségügyi krízishelyzetből a sport segítségével álltak fel. A hétköznapi emberek motiváló történeteinek fő tanulsága, hogy a súlyzós edzés és az annak során elsajátított szemlélet, küzdeni akarás és kitartás olyan élethelyzetekben is segíthet, ahol hajlamosak vagyunk feladni a küzdelmet. A kampányarcokat egy videószpotban, illetve egy háromrészes videó- és egy háromrészes cikksorozat keretein belül ismerhetik meg a nézők és az olvasók, melyek a plakátokkal párhuzamosan jelennek majd meg.
Szoboszlai Dominik a McDonald´s-hoz igazolt

Szoboszlai Dominik a McDonald´s-hoz igazolt

Hosszú távú, több évre szóló együttműködést kötött a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya, a Liverpool középpályása, Szoboszlai Dominik és a magyarországi McDonald´s. A partnerség első lépéseként május 30-án, a Szoboszlai Live eseményen a szurkolók is megismerhetik Domi kedvenc mekis menüjét, ami június 4. után bárki számára elérhető lesz. Az együttműködés részeként a válogatott labdarúgó a hazai Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány munkáját is segíteni fogja.
A mock-up királya, aki nemet mondott az Apple ajánlatára

A mock-up királya, aki nemet mondott az Apple ajánlatára

A KreaTúra Podcast vendége csótányaival meghackelte a világ legismertebb múzeumait New Yorktól Párizsig. Emogram labdái bevették Dél-Korea kortárs galériáit. Legutóbbi projektjében egy közvécéből varázsolt kiállítóteret.
1/167