Bárki megcsinálhatja saját magát!

Bárki megcsinálhatja saját magát!

Ma bárki lehet influenszer Magyarországon, de az ehhez vezető út egyáltalán nem könnyű. Mindenki egy adott ″kis motyóval″ indul otthonról, amit szülei és környezete formált. Ez nem elegendő a sikerhez; új kompetenciák kellenek – derült ki KAP előadásából a 29. Digital-Media Hungary konferencián.
A média médiummá válik? Podcast ajánló

A média médiummá válik? Podcast ajánló

A beszélgetés fő kérdésköre, hogy mi az, ami megváltozott a XXI. század médiájában a megelőző időszakhoz képest, amihez azonban még nem tudtunk rendesen alkalmazkodni mi, médiafogyasztók.
Árkommunikációba rejtett imázsépítés

Árkommunikációba rejtett imázsépítés

A Digital-Media Hungary konferencia első napján kereskedelmi, kommunikációs és marketing szakemberek vitatták meg, hogy miért tűnik úgy, hogy a hazai reklámpiacon túl sok árkommunikációval találkozhatunk.
Nano influencerek stratégiai szerepe az élelmiszeriparban

Nano influencerek stratégiai szerepe az élelmiszeriparban

A digitalizáció korában, amit a gyorsan fejlődő technológiák és a folyamatosan változó fogyasztói preferenciák uralnak, az élelmiszeripar alapvető változásokon megy keresztül. Ennek az átalakulásnak az egyik kulcseleme a közösségi média, amely nemcsak a fogyasztói véleményeket és preferenciákat formálja, hanem ezeknek a változásoknak a fő hajtóereje is. Ebben a dinamikus környezetben a hagyományos marketing módszereket fokozatosan leváltják az innovatívabb és interaktívabb megoldások. Ezen belül különleges szerepet töltenek be a nano influencerek, akik ugyan kisebb, de annál elkötelezettebb követői csoportokkal rendelkeznek, így nagyszerű potenciált rejtenek a stratégiai és rendkívül hatékony marketing eszközök sorában.
A média médiummá válik? Podcast ajánló

A média médiummá válik? Podcast ajánló

A beszélgetés fő kérdésköre, hogy mi az, ami megváltozott a XXI. század médiájában a megelőző időszakhoz képest, amihez azonban még nem tudtunk rendesen alkalmazkodni mi, médiafogyasztók.
1/169