Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Legyen szó játékosokról, vagy értékesítési partnerekről, az elsődleges célkitűzés a figyelem, az együttműködés és a pozitív személyes megélés. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 1. rész
A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

Amikor a versenytársak az árakról beszélnek, akkor is érdemes a márkaépítésbe invesztálni – derült ki az Digital-Media Hungary konferencia fórumbeszélgetéséből.
Miért fizetnek egyre kevesebbet a magyar cégek a reklámért?

Miért fizetnek egyre kevesebbet a magyar cégek a reklámért?

Az elmúlt év a reklámpiaci áremelkedésről szólt, de hosszabb távon vizsgálva az látható, hogy egyre olcsóbb a reklám a cégeknek, de még így sem költenek rá többet. Az Internet-Media Hungary április 23-i fórumbeszélgetésén reklámpiaci, megrendelői szakemberek ennek a jelenségnek az okait és lehetséges feloldását beszélték át.

Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Legyen szó játékosokról, vagy értékesítési partnerekről, az elsődleges célkitűzés a figyelem, az együttműködés és a pozitív személyes megélés. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 1. rész
A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

Amikor a versenytársak az árakról beszélnek, akkor is érdemes a márkaépítésbe invesztálni – derült ki az Digital-Media Hungary konferencia fórumbeszélgetéséből.
1/171