Elindult a Marketing Oscar-ért a leghatékonyabbak 2024. évi hazai versenye!

Elindult a Marketing Oscar-ért a leghatékonyabbak 2024. évi hazai versenye!

Az Effie-re bármilyen típusú és nagyságrendű, eredményes marketing aktivitásokkal lehet nevezni, amit jól megírt pályamű formájában érdemes benyújtani – akár több kategóriába is - a kiírásban megadott szempontok alapján.
A Best Ever kommunikációs ügynökséget választotta a Magyar Triatlon Szövetség

A Best Ever kommunikációs ügynökséget választotta a Magyar Triatlon Szövetség

Az egész világon egyre sikeresebb olimpiai sportág hazai népszerűsítése céljából adott megbízást a Magyar Triatlon Szövetség a Best Ever ügynökségnek, amelyet az emlékezetes budapesti atlétikai vb szervezőbizottságának több tagja alapított.
Szoboszlai Dominik a McDonald´s-hoz igazolt

Szoboszlai Dominik a McDonald´s-hoz igazolt

Hosszú távú, több évre szóló együttműködést kötött a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya, a Liverpool középpályása, Szoboszlai Dominik és a magyarországi McDonald´s. A partnerség első lépéseként május 30-án, a Szoboszlai Live eseményen a szurkolók is megismerhetik Domi kedvenc mekis menüjét, ami június 4. után bárki számára elérhető lesz. Az együttműködés részeként a válogatott labdarúgó a hazai Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány munkáját is segíteni fogja.
Minden a sneakerekről szólt egész hétvégén a Westendben

Minden a sneakerekről szólt egész hétvégén a Westendben

Május 10. és 12. között a Westend látogatói számos élménnyel gazdagodhattak, ugyanis a hazai sneaker kultúra legjelentősebb képviselői osztották meg tapasztalataikat és alkotásaikat az első Westend Sneaker Days során.
A hazai internetezők közel fele legalább egy influencert követ – 360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról

A hazai internetezők közel fele legalább egy influencert követ – 360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról

Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket? – csak néhány, az utóbbi időben egyre többeket foglalkoztató kérdés közül, amelyekre már pontos válaszokat lehet adni az IAB Hungary megbízásából a hazai influencerpiacról készített reprezentatív B2C- és a szakértői mélyinterjúkon alapuló B2B kutatás alapján, amelyekből kiadvány is készült.
2/168