2023. június 07. 11:00Szánj az olvasásra 3 percet!
Annak érdekében, hogy a magyar turizmus az év első négy hónapját követően továbbra is erős legyen és megalapozza a kiváló főszezon lehetőségét, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) folyamatos marketingtevékenységet folytat. Az aktív turizmust népszerűsítő belföldi kampány után május közepén elindult az ügynökség nyári forgalomösztönző akciója. Egész nyáron várnak a hazai strandok − ezzel a fő üzenettel már nemcsak itthon, hanem a legnagyobb potenciállal rendelkező küldőországokban is magyarországi feltöltődésre buzdítja az MTÜ a magyar, cseh, lengyel, osztrák, német és izraeli turistákat június végéig.
Marketing
2023. május 16. 09:18Szánj az olvasásra 3 percet!
Közel 9 millió vendégéjszaka adatait küldték be a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központba a hazai szálláshely-szolgáltatók az év első négy hónapjában. Ez 3%-os forgalomnövekedést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest. Az országos átlag emelkedése mellett a nemzetközi vendégforgalom is erős lendületet vett. A januártól áprilisig tartó időszakban 15%-kal több vendégéjszakát töltöttek el hazánkban a külföldi turisták, míg a fővárosi forgalom 22%-kal szárnyalta túl a 2022-es eredményeket. Hazánk nemcsak az európai országok utazóinak körében volt népszerű, a távoli piacokról is egyre többen fedezték fel az országot.
Kultúra