2022. március 29. 15:16Szánj az olvasásra 3 percet!
A MOL MOVE néven indult egyedülálló hűségprogram legkényelmesebben mobilapplikációval használható, és az üzemanyag-kedvezményeken túl számos személyre szabott ajánlatot és játékokat is kínál a MOL töltőállomásokon vásárló regisztrált ügyfeleknek. A januári bevezetés óta mintegy 390 ezer vásárló regisztrált a programba, a mobilalkalmazást pedig 340 ezren töltötték le.
E-volution
2021. február 18. 04:04Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
Orosz András, a MOL Nyrt. retail üzletág igazgatója szerint sokat jelent, ha egy márka a nehézségekkel teli időkben is aktívan jelen van.
Interjúk
2020. szeptember 14. 05:07Szánj az olvasásra 4 percet!
A MOL a beszerzési folyamatainak teljeskörű digitalizációját az SAP Ariba megoldások bevezetésével, és az Ariba Networkhöz csatlakozva valósítja meg.
E-volution