Applikáció-központú digitális hűségprogramot fejlesztett a MOL

Applikáció-központú digitális hűségprogramot fejlesztett a MOL

A MOL MOVE néven indult egyedülálló hűségprogram legkényelmesebben mobilapplikációval használható, és az üzemanyag-kedvezményeken túl számos személyre szabott ajánlatot és játékokat is kínál a MOL töltőállomásokon vásárló regisztrált ügyfeleknek. A januári bevezetés óta mintegy 390 ezer vásárló regisztrált a programba, a mobilalkalmazást pedig 340 ezren töltötték le.
Kanyarban így kell előzni!

Kanyarban így kell előzni!

Orosz András, a MOL Nyrt. retail üzletág igazgatója szerint sokat jelent, ha egy márka a nehézségekkel teli időkben is aktívan jelen van.
Digitalizáció a beszerzésben: Energetikai és informatikai óriásvállalatok fognak össze

Digitalizáció a beszerzésben: Energetikai és informatikai óriásvállalatok fognak össze

A MOL a beszerzési folyamatainak teljeskörű digitalizációját az SAP Ariba megoldások bevezetésével, és az Ariba Networkhöz csatlakozva valósítja meg.
A szóvivők szerepe a vállalaton belül is felértékelődött a pandémia hatására

A szóvivők szerepe a vállalaton belül is felértékelődött a pandémia hatására

Interjú Bakos Piroskával.
Új küldetésre indulnak a Limók!

Új küldetésre indulnak a Limók!

A mellrák elleni küzdelemre való figyelemfelhívásra buzdítanak októberben a közösségi autók.
3/7