A sikeres márkák mindig mások  - interjú Gulyás Jánossal

A sikeres márkák mindig mások - interjú Gulyás Jánossal

Azok a sikeres márkák, akik a helyzettől és a pillanattól függően mindig tudnak valami mást, újat, izgalmasat mutatni – állítja Gulyás János, a MEC Magyarország ügyvezető igazgatója. A szakember szerint a kreatívipar legalább három nagyon komoly kihívás előtt áll és árulta azt is, miről ismerszik föl a jó reklámszakember.
A sikeres márkák mindig mások  - interjú Gulyás Jánossal

A sikeres márkák mindig mások - interjú Gulyás Jánossal

Azok a sikeres márkák, akik a helyzettől és a pillanattól függően mindig tudnak valami mást, újat, izgalmasat mutatni – állítja Gulyás János, a MEC Magyarország ügyvezető igazgatója. A szakember szerint a kreatívipar legalább három nagyon komoly kihívás előtt áll és árulta azt is, miről ismerszik föl a jó reklámszakember.
Az algoritmusok lenyomják a kreatívipar új csodáit - interjú Gulyás Jánossal

Az algoritmusok lenyomják a kreatívipar új csodáit - interjú Gulyás Jánossal

Azok a sikeres márkák, akik a helyzettől és a pillanattól függően mindig tudnak valami mást, újat, izgalmasat mutatni – állítja Gulyás János, a MEC Magyarország ügyvezető igazgatója. A szakember szerint a kreatívipar legalább három nagyon komoly kihívás előtt áll és árulta azt is, miről ismerszik föl a jó reklámszakember.
A sikeres márkák mindig mások  - interjú Gulyás Jánossal

A sikeres márkák mindig mások - interjú Gulyás Jánossal

Azok a sikeres márkák, akik a helyzettől és a pillanattól függően mindig tudnak valami mást, újat, izgalmasat mutatni – állítja Gulyás János, a MEC Magyarország ügyvezető igazgatója. A szakember szerint a kreatívipar legalább három nagyon komoly kihívás előtt áll és árulta azt is, miről ismerszik föl a jó reklámszakember.
Az algoritmusok lenyomják a kreatívipar új csodáit - interjú Gulyás Jánossal

Az algoritmusok lenyomják a kreatívipar új csodáit - interjú Gulyás Jánossal

Azok a sikeres márkák, akik a helyzettől és a pillanattól függően mindig tudnak valami mást, újat, izgalmasat mutatni – állítja Gulyás János, a MEC Magyarország ügyvezető igazgatója. A szakember szerint a kreatívipar legalább három nagyon komoly kihívás előtt áll és árulta azt is, miről ismerszik föl a jó reklámszakember.
1/2