2024. február 29. 05:27Szánj az olvasásra 2 percet!
Az automatizált hirdetési technológiákra specializálódott Addig és a Kia együttműködésének eredményeként indult el Magyarországon az első, LG televíziókra dedikált connected TV (CTV) kampány. A magyar piacon több mint 1,1 millió LG készülék érhető el, melyek kiváló minőségű kijelzőikkel és smart TV funkcionalitásukkal ideális platformot kínálnak a hirdetők számára, hogy hatékonyan és közvetlenül érjék el a felhasználókat otthonukban. A kampány során a reklámok egyedülálló módon integrálódnak a TV-k homescreenjébe, látványos, reklámzajmentes megjelenést biztosítva.
Marketing
2024. január 30. 08:31Szánj az olvasásra 3 percet!
Az LG Electronics (LG) több mint 200 díjat és elismerést kapott az idei CES-en a háztartási elektronika, a szórakoztató elektronika, valamint a B2B megoldások terén bemutatott számos innovációjáért és technológiai újításáért
E-volution
2024. január 09. 17:29Szánj az olvasásra 3 percet!
Az LG Electronics (LG) a 2024-es CES-en mutatja be a világ első vezeték nélküli, átlátszó OLED tévéjét. Az LG SIGNATURE OLED T egy igazi technológiai különlegesség, amely az átlátszó 4K OLED képernyőt az LG vezeték nélküli videó- és hangátviteli technológiáival kombinálja, így a készülék számos lehetőséget kínál a lakberendezés terén is. Az LG OLED kiváló képminőségét az új α (Alpha) 11 AI processzor képfeldolgozási teljesítménye teszi teljessé. Az új televízió öt innovációs díjat nyert el a 2024-es CES díjátadón, köztük a legjobb innovációknak járó Best of Innovation kitüntetést.
E-volution