63 emoji sem pótolja a személyes beszélgetést

63 emoji sem pótolja a személyes beszélgetést

″Vajon tudnunk kell szeretni az idegen embereket?″- merült fel a kérdés a 29. Digital-Media Hungary konferencián. Tari Annamária szerint az empátia nem erről szól. Sokkal inkább arról, hogy felfogok-e valamennyit a velem szemben álló érzelmeiből. A pszichológus úgy látja, a szorongásra, önzésre és kétségekre nincs jobb gyógyír, mint a beszélgetés egymással és önmagunkkal.
Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Az MRSZ hosszú évek óta először mérte fel a szektorban foglalkoztatottak létszámát az OPTEN-nel együttműködve, annak adatbázisából kinyert tényadatok felhasználásával. Ennek eredményeképpen meglepő adatot publikált a Reklámszövetség az MRSZ Mini Konferencián: a kommunikációs iparágban körülbelül 115 ezren dolgoznak. Mégis számos kihívással küzd a szektor, és jelentős átalakuláson megy át a szakma. Kerekasztal beszélgetés során Liptay Gabriella, a KPMG Hungária Kft. marketing és kommunikációs igazgatója fejtegette a szektort érintő HR kérdéseket Török Diána, a GroupM Communications & Learning Directora és Vági Róbert, a Central Médiacsoport operatív vezérigazgató-helyettesének társaságában.
„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
A kielégítetlenség örömtelen állapotában élünk

A kielégítetlenség örömtelen állapotában élünk

Meghatározhatóan rengeteg számú érzelemmel rendelkezünk, amelyek befolyásolják, milyen viselkedés várható tőlünk, vagy mire leszünk képesek az elkövetkező időszakban. Számos kommunikációs technika épül érzelmeink aktiválására és ezáltal viselkedésünk befolyásolására. A 29. Digital-Media Hungary konferencián Bőhm Kornél kommunikációs szakértő a társadalmunkra aktuálisan jellemző érzelmi állapotok egy szeletét tárta fel előttünk előadásában.
Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Az MRSZ hosszú évek óta először mérte fel a szektorban foglalkoztatottak létszámát az OPTEN-nel együttműködve, annak adatbázisából kinyert tényadatok felhasználásával. Ennek eredményeképpen meglepő adatot publikált a Reklámszövetség az MRSZ Mini Konferencián: a kommunikációs iparágban körülbelül 115 ezren dolgoznak. Mégis számos kihívással küzd a szektor, és jelentős átalakuláson megy át a szakma. Kerekasztal beszélgetés során Liptay Gabriella, a KPMG Hungária Kft. marketing és kommunikációs igazgatója fejtegette a szektort érintő HR kérdéseket Török Diána, a GroupM Communications & Learning Directora és Vági Róbert, a Central Médiacsoport operatív vezérigazgató-helyettesének társaságában.
1/25