2024. május 03. 13:04Szluka BeátaSzánj az olvasásra 4 percet!
Meghatározhatóan rengeteg számú érzelemmel rendelkezünk, amelyek befolyásolják, milyen viselkedés várható tőlünk, vagy mire leszünk képesek az elkövetkező időszakban. Számos kommunikációs technika épül érzelmeink aktiválására és ezáltal viselkedésünk befolyásolására. A 29. Digital-Media Hungary konferencián Bőhm Kornél kommunikációs szakértő a társadalmunkra aktuálisan jellemző érzelmi állapotok egy szeletét tárta fel előttünk előadásában.
Kultúra
2024. április 05. 05:24Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 5 percet!
Az MRSZ hosszú évek óta először mérte fel a szektorban foglalkoztatottak létszámát az OPTEN-nel együttműködve, annak adatbázisából kinyert tényadatok felhasználásával. Ennek eredményeképpen meglepő adatot publikált a Reklámszövetség az MRSZ Mini Konferencián: a kommunikációs iparágban körülbelül 115 ezren dolgoznak. Mégis számos kihívással küzd a szektor, és jelentős átalakuláson megy át a szakma. Kerekasztal beszélgetés során Liptay Gabriella, a KPMG Hungária Kft. marketing és kommunikációs igazgatója fejtegette a szektort érintő HR kérdéseket Török Diána, a GroupM Communications & Learning Directora és Vági Róbert, a Central Médiacsoport operatív vezérigazgató-helyettesének társaságában.
Marketing
2024. április 25. 08:07Szánj az olvasásra 3 percet!
Az idei évtől a MindMiners Collective látja el Magyarország meghatározó élelmiszeripari cége, az Eisberg kommunikációs és PR ügynökségi teendőit. A három éve alakult, a kommunikációra stratégiai területként tekintő, régiós piacon is aktív tanácsadó csapat ügyfelei-partnerei között olyan brandek szerepelnek, mint a Richter Gedeon Nyrt., az OTP Csoporthoz tartozó PortfoLion, a Kulcs-Soft, vagy a Publicis Groupe Hungary, illetve annak regionális társszervezete, a Publicis Le Pont.
Marketing