Ábel a lojalitásrengetegben. Lojalitás építés – bullshiteléstől az alkotói munkáig. Podcastajánló!

Ábel a lojalitásrengetegben. Lojalitás építés – bullshiteléstől az alkotói munkáig. Podcastajánló!

Szilva Mónika a Tesco Magyarország vásárlói élményért felelős igazítgatójával Hegyi Nóra beszélgetett.
Az akcióvadászok dominanciája egyre nő a hazai fogyasztók körében

Az akcióvadászok dominanciája egyre nő a hazai fogyasztók körében

A hűségprogramok adataira alapozva egyre inkább személyre szóló ajánlatokkal kell a fogyasztókat megszólítani - véli Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Bezuhant a számítógép eladások száma, az Apple a legnagyobb vesztes

Bezuhant a számítógép eladások száma, az Apple a legnagyobb vesztes

A világon 29 százalékkal zuhantak a PC-kiszállítások az idei első negyedéven éves összevetésben.
Mire használhatjuk a mesterséges intelligenciát a kereskedelemben?

Mire használhatjuk a mesterséges intelligenciát a kereskedelemben?

Szinte minden iparágban alkalmaznak már mesterséges intelligencia alapú megoldásokat, amelyekkel a vállalatok bizonyos folyamataikat hatékonyabban tudják elvégezni. Nem kivétel ez alól a kereskedelmi szektor sem, ahol sok esetben már most használnak ilyen eszközöket, de az előnyök mellett érdemes kiemelten odafigyelni a kockázatokra is.
Mentorprogramot indít a Digitális Kereskedelmi Szövetség

Mentorprogramot indít a Digitális Kereskedelmi Szövetség

Több, mint százezer euró összértékű, cégekre szabott, egyedülálló szakmai programmal segíti az érett, nemzetközi terjeszkedést tervező magyar e-kereskedő cégeket a Digitális Kereskedelmi Szövetség. A program célja, hogy a bekerülő cégek sikeres hazai szakértők segítségével lépjenek a következő szintre és sikertörténeteikkel egyre több kereskedőnek mutassanak példát, hogy a nemzetközi terjeszkedés reális cél a magyar kereskedők számára is.
2/18