A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelenti exkluzív hirdetésértékesítési együttműködését

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelenti exkluzív hirdetésértékesítési együttműködését

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelentette, hogy a Paramount kizárólagos megállapodást kötött a SkyShowtime hirdetési értékesítéseinek kezelésére valamennyi piacán. Az együttműködés révén a SkyShowtime és a Paramount globális hirdetésértékesítési üzletága egységes hozzáférést kínál a világ vezető hirdetőinek a prémium hirdetési helyekhez több mint 20 európai piacon.
Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
A hirdetők is egyre inkább felfedezik a stabilan magasan nézett tévéket

A hirdetők is egyre inkább felfedezik a stabilan magasan nézett tévéket

A koronavírus előtti szintnél magasabban stabilizálódott a hazai tévénézés. A tömegelérésnek továbbra is a tévé a leghatékonyabb eszköze – a gazdasági nehézségek idején ennek különösen nagy az értéke.
A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelenti exkluzív hirdetésértékesítési együttműködését

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelenti exkluzív hirdetésértékesítési együttműködését

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelentette, hogy a Paramount kizárólagos megállapodást kötött a SkyShowtime hirdetési értékesítéseinek kezelésére valamennyi piacán. Az együttműködés révén a SkyShowtime és a Paramount globális hirdetésértékesítési üzletága egységes hozzáférést kínál a világ vezető hirdetőinek a prémium hirdetési helyekhez több mint 20 európai piacon.
Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
2/33