A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelenti exkluzív hirdetésértékesítési együttműködését

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelenti exkluzív hirdetésértékesítési együttműködését

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelentette, hogy a Paramount kizárólagos megállapodást kötött a SkyShowtime hirdetési értékesítéseinek kezelésére valamennyi piacán. Az együttműködés révén a SkyShowtime és a Paramount globális hirdetésértékesítési üzletága egységes hozzáférést kínál a világ vezető hirdetőinek a prémium hirdetési helyekhez több mint 20 európai piacon.
A marketinges nem kockázik! Podcastajánló!

A marketinges nem kockázik! Podcastajánló!

Kinek áll érdekben - úgy, hogy tesz is ellene – a reklámzaj valós csökkentése? Hogyan férhet bele ez egy a nagyvállalat céljaiba?
Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelenti exkluzív hirdetésértékesítési együttműködését

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelenti exkluzív hirdetésértékesítési együttműködését

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelentette, hogy a Paramount kizárólagos megállapodást kötött a SkyShowtime hirdetési értékesítéseinek kezelésére valamennyi piacán. Az együttműködés révén a SkyShowtime és a Paramount globális hirdetésértékesítési üzletága egységes hozzáférést kínál a világ vezető hirdetőinek a prémium hirdetési helyekhez több mint 20 európai piacon.
Töretlen a tévés piac iránti kereslet

Töretlen a tévés piac iránti kereslet

A Magyar Reklámszövetség friss adatai azt mutatják, a tévéhirdetésekre fordított reklámköltések 9 százalékkal nőttek a tavalyi évben. Mindezt úgy, hogy sok év stagnálás után jelentős, az infláció értékéhez vethető áremelés volt a piacon. Ennek kapcsán Demeter Zsófiával, az RTL Saleshouse hirdetésértékesítési igazgatójával beszélgettünk.
2/34