2019. február 22. 07:26Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
Interjú Kassai Péterrel, a HOPPex programozott piactér ügyvezető igazgatójával.
Interjúk
2016. szeptember 05. 08:01Halaska GáborSzánj az olvasásra 6 percet!
A programozott hirdetés-vásárlásban kevés az aktív szolgáltató, ám a technológiai cégek a hazai árszintekhez képest sokszor túlárazottak – mondja Vándor Attila a HOPPex ügyvezetője, az IAB Programmatic Munkacsoportjának vezetője.
Interjúk
2016. május 26. 13:35Szánj az olvasásra 3 percet!
A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. Mint kiderült: nem volt kérdés az együttműködés, emellett 6-12 hónapos időtávon már komoly eredményre számítanak a szereplők.
Média