Pörög a programmatic, de nem eléggé

Pörög a programmatic, de nem eléggé

A programozott hirdetés-vásárlásban kevés az aktív szolgáltató, ám a technológiai cégek a hazai árszintekhez képest sokszor túlárazottak – mondja Vándor Attila a HOPPex ügyvezetője, az IAB Programmatic Munkacsoportjának vezetője.
Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. Mint kiderült: nem volt kérdés az együttműködés, emellett 6-12 hónapos időtávon már komoly eredményre számítanak a szereplők.
Vándor Attila: hódít a programmatic

Vándor Attila: hódít a programmatic

Milyen változásokat hoz a piacra a programmatic? Kell-e tartania tőle a médiaügynökségeknek, és hogyan fogadták a HOPPex megjelenését? Hogyan befolyásolja a hirdetési tarifákat egy ilyen rendszer? E témákról is beszélgetett a 24.hu Vándor Attilával, a HOPPex ügyvezetőjével.
Pörög a programmatic, de nem eléggé

Pörög a programmatic, de nem eléggé

A programozott hirdetés-vásárlásban kevés az aktív szolgáltató, ám a technológiai cégek a hazai árszintekhez képest sokszor túlárazottak – mondja Vándor Attila a HOPPex ügyvezetője, az IAB Programmatic Munkacsoportjának vezetője.
Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. Mint kiderült: nem volt kérdés az együttműködés, emellett 6-12 hónapos időtávon már komoly eredményre számítanak a szereplők.
1/2