2024. május 29. 05:27Máthé BenceSzánj az olvasásra 4 percet!
Feltárta a különböző generációk online vásárlási szokásait az idei Digital Media Hungary konferencián Madar Norbert, a gazdaság digitális területeinek kutatására szakosodott GKID elemző és tanácsadó cég vezető tanácsadója. A szakember a Research Hungary: Generációk vásárlási attitűdjei című előadásán részletesen kifejtette a nemzedékek digitális vásárlási magatartását.
E-kereskedelem
2024. május 14. 20:23Szánj az olvasásra 5 percet!
Áprilisban elstartolt a Jövőálló Akadémia, a Samsung legújabb kezdeményezése, amelynek célja, hogy leszámoljon a Z generációs fiatalokat érő bírálatokkal, és egy online és offline közösséget építve lehetőséget teremtsen nekik a kibontakozásra.
Kultúra
2024. február 19. 05:23Máthé BenceSzánj az olvasásra 10 percet!
Egyre nagyobb teret nyernek a Z-generációról folytatott kutatások, amióta ugyanis a képviselői beléptek a munkaerőpiacra, a szokásaik és a különböző attitűdjeik könnyebben mérhetővé váltak. A legtöbben előítéletesek ezzel a nemzedékkel szemben, és bár még mindig nem értettük meg őket igazán, sokan már az utánuk következő Alfa-generáció lehetséges felméréséről beszélnek. Vajon mikor érdemes elkezdeni foglalkozni a kutatásukkal? Egyáltalán mi alapján határozzuk meg a különböző generációkat, a szociológia pedig hogyan vizsgálja az azokra jellemző tulajdonságokat? Milyen pszichés eltéréseket mutatnak az egyes nemzedékek és milyen, eddig soha nem látott kihívásokkal kell megküzdenie a Zoomereknek? Többek között ezekről a kérdésekről beszélgettünk Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológussal. Interjú.
Interjúk