A baby boomerektől a Z generációig: toborzási trendek 4 generáción át

A baby boomerektől a Z generációig: toborzási trendek 4 generáción át

A munkaerőpiacra minden generáció saját, egyedi szemléletet és elvárásokat hoz magával, amelyek nemcsak a munkavégzésre, hanem az álláskeresés különböző aspektusaira is kiterjednek. A Munkahelyeink.hu munkavállalói és munkáltatói platform most összeszedte, melyek a napjaink munkaerőpiacán aktívan megjelenő generációk, illetve mik azok a stratégiák, amelyekkel a legjobban meg lehet őket fogni.
Generációk munkahelyi motiválása

Generációk munkahelyi motiválása

Június 15-én, a budapesti Electrolux Showroom által nyújtott exkluzív környezetben került sor a svéd, a svájci és a holland kamara egy délelőttöt átölelő közös rendezvényére, amely középpontjában a munkahelyi generációs motivációk álltak.
A ″generációs szakértők″ mindent tudnak - vagy mégsem?

A ″generációs szakértők″ mindent tudnak - vagy mégsem?

Fazekas Mihály történetéből ismert a magát csodadoktornak kiadó, az orvosokat kikerülő, mindenre is gyógyírt kínáló Lúdas Matyi. Ilyen mesebeli helyzetben érzi magát a sok esetben hezitáló, bizonytalan, sokszor több kérdéssel, mintsem válasszal szembesülő kutató, amikor a megfellebbezhetetlen feleleteket megadó, magukat generációs szakértőknek sőt „generációkutatónak” nevező hivatásosokkal szembesül.
Generációk nyomás alatt – meddig feszítjük határainkat?

Generációk nyomás alatt – meddig feszítjük határainkat?

Ahogy a világ generációról generációra változik, úgy módosulnak az egyes korosztályokra jellemző kulcsélmények, értékek, sőt még a betegségek is. Ezzel párhuzamosan az egymás iránti elvárásaink is átalakultak. Dr. Aczél Petra a 24. Internet Hungary konferencián a generációk közti különbségekről, továbbá a változó tűréshatárok mögött meghúzódó ok-okozati összefüggésekről beszélt.
Nem lehet megmondani a gyereknek, mennyi időt töltsön a képernyő előtt

Nem lehet megmondani a gyereknek, mennyi időt töltsön a képernyő előtt

„A szülői generáció gyakorlatilag kérdés nélkül fogadja el, hogy a gépezés rossz, és azt szabályozni kell. A gyerekek pedig a legimitációját kérdőjelezik meg ennek az egésznek, hogy valaki magyarázza már meg nekik, mi értelme van ennek az egész képernyőidő-szabályozásnak” – mondta Pintér Róbert szociológus, a Budapesti Corvinus Egyetem adjunktusa a Qubitnek.
3/7