Kiderült a titok? Így működhetnek jól együtt a munkában a különböző generációk

Kiderült a titok? Így működhetnek jól együtt a munkában a különböző generációk

Évek óta egyre gyakoribb téma, hogy miként lehetne a leghatékonyabban összehangolni az X, az Y és a Z-generációsok munkáját. Erre adott választ Rajki Annamária, a Magyar Telekom TV és Entertainment területének vezetője az idei Digital-Media Hungary konferencián tartott Mit adhat egy X generációs a digitális generációnak? című előadásán, április 24-én.
A sztereotípiák sötét barlangjai

A sztereotípiák sötét barlangjai

Egy munkahely konfliktusai sok esetben a multigenerációs környezetben gyökereznek, ahol a szokásokhoz hű idősebb és a lendületes, bármit megkérdőjelező fiatalabb generáció tagjai “csapnak össze” egymással. Mi az oka a frusztrációnak? Hogyan lehet feloldani ezeket a feszültségeket? Többek között erről is beszélt Lerf Andrea generációkutató a 29. Digital-Media Hungary konferencián tartott előadásában.
Generációk közti pábeszédre ösztönöz a hatodik Starbucks Kávéköltők irodalmi pályázat

Generációk közti pábeszédre ösztönöz a hatodik Starbucks Kávéköltők irodalmi pályázat

Idén hatodik alkalommal kerül kiírásra a Starbucks Kávéköltők pályázat, ebből az alkalomból pedig a kávézólánc egy Spotify listával is készül, amelyen a korábbi összes döntős versét meg lehet hallgatni. A Starbucks Magyarország versíró versenyének 2024-es témája „Generációk egymás közt”, amellyel egy aktuális és gyakorlatilag mindenkit érintő társadalmi ügyre, az eltérő gondolkodású generációk kapcsolatára hívja fel a figyelmet. Jelentkezni 2024. február 22. és március 24. között lehet. A pályázat során a Starbucks harmadik alkalommal működik együtt a Fiatal Írók Szövetségével (FISZ), akik a nyertes számára részvételi lehetőséget biztosítanak nyári táborukban.
Kiderült, melyik generáció vásárol a legtöbbet online - ön köztük van?

Kiderült, melyik generáció vásárol a legtöbbet online - ön köztük van?

Feltárta a különböző generációk online vásárlási szokásait az idei Digital Media Hungary konferencián Madar Norbert, a gazdaság digitális területeinek kutatására szakosodott GKID elemző és tanácsadó cég vezető tanácsadója. A szakember a Research Hungary: Generációk vásárlási attitűdjei című előadásán részletesen kifejtette a nemzedékek digitális vásárlási magatartását.
Generációk harca helyett diskurzus – Z generációs online és offline közösséget teremt a Samsung által életre hívott Jövőálló Akadémia

Generációk harca helyett diskurzus – Z generációs online és offline közösséget teremt a Samsung által életre hívott Jövőálló Akadémia

Áprilisban elstartolt a Jövőálló Akadémia, a Samsung legújabb kezdeményezése, amelynek célja, hogy leszámoljon a Z generációs fiatalokat érő bírálatokkal, és egy online és offline közösséget építve lehetőséget teremtsen nekik a kibontakozásra.
1/7