A hazai kiadóvállalatok összefogva tudják csak a globálisokkal felvenni a versenyt

A hazai kiadóvállalatok összefogva tudják csak a globálisokkal felvenni a versenyt

Amikor egyre inkább regionális központokban döntenek a reklámköltésekről, akkor a kiadóktól még nagyobb eséllyel a globálisok felé mozdulhatnak a reklámköltések. A lehetőség azonban adott az ezt ellensúlyozó jobb hazai adatgyűjtésre – mondta el Kékesi Zsuzsa, a Ringier digitális stratégiai igazgatója.
Több mint 30 milliárd Facebook-fotót használ az arcfelismerő AI, amit a rendőrségek is igénybe vesznek

Több mint 30 milliárd Facebook-fotót használ az arcfelismerő AI, amit a rendőrségek is igénybe vesznek

A Clearview AI nevű New York-i szoftvercég, amelynek mesterséges intelligenciát (AI) használó arcfelismerő szolgáltatását legalább 3100 bűnüldöző szerv veszi igénybe az Egyesült Államokban, elismerte, hogy már több mint 30 milliárd képet töltött le a Facebookról és más közösségimédia-platformokról, hogy azokat felhasználja algoritmusainak betanítása során.
Kiborult a világ a fizetős Facebook hírére

Kiborult a világ a fizetős Facebook hírére

Úgy tűnik, Metának a Facebook és az Instagram előfizetések felszámítására vonatkozó tervei kudarcot vallottak, legalábbis rendkívül negatívan fogatták azt a felhasználók.
Szűk egy hónapig lehet igényelni pénzt a Facebooktól

Szűk egy hónapig lehet igényelni pénzt a Facebooktól

A Mashable cikkben hívja fel a figyelmet arra, hogy a Facebook-felhasználók augusztus 25-ig igényelhetik készpénzüket a Cambridge Analyticát érintő csoportos perből.
Kiskaput nyitott a hirdető cégeknek a Facebook

Kiskaput nyitott a hirdető cégeknek a Facebook

30-40 százalékkal is jobban támogatja a Facebook algoritmusa a videókat a képeknél és a szöveges tartalmaknál, de a nem hirdetett bejegyzések nagyságrendekkel kevesebb embert érnek el a platformon. Berta Gergő, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség ügyvezető tulajdonosa arról beszélt, 2023 egyik nagy újdonsága, hogy a Facebook dedikált ügynökségekkel szerződik le annak érdekében, hogy minél egyedibben tudja kiszolgálni a közönséget. Az együttműködő partnerek így olyan béta fejlesztésekhez, algoritmus frissítésekhez és beállítási opciókhoz jutnak hozzá, melyeknek köszönhetően eredményesebb és költséghatékonyabb kampányokat tudnak folytatni már a tesztidőszakban.
2/126