
2018. január 12. 07:05Halaska Gábor
Amíg csak 5,2% az e-kereskedelem aránya, addig mindenhol lehet nőni; ám míg pár éve a ruházat, manapság az FMCG webes kereskedelme nő.
Interjúk

2017. szeptember 06. 13:02Halaska Gábor
Amíg csak 5,2% az e-kereskedelem aránya, addig mindenhol lehet nőni; ám míg pár éve a ruházat, manapság az FMCG webes kereskedelme nő elképesztő sebességgel – mondja Pintér Róbet, az eNET kutatásvezetője.
Interjúk
Pár napja megnyitotta a 2016-os sörszezont a Magyar Sörgyártók Szövetsége. Eseménysorozatuk, a sörkultúrát középpontba helyező „Sör mi több” állomásain a gasztronómia mellett, ebben az évben hangsúlyt kapnak az alapanyagok, a minőségi sörgyártás, valamint a nők és a sör viszonya.
Marketing