Az online olyan, mint a tévé! – interjú

Az online olyan, mint a tévé! – interjú

Az onilne is ugyanaz a csatorna és formátum, mint a TV, csak más a „műsorstruktúrája” és az onilne világban változatosabbak a formátumok – véli Hornyacsek Zoltán, a Ringier Axel Springer könyv- és lapkiadó részlegének kiadóigazgatója.
Evolution konferencia: minden a digitális piacról

Evolution konferencia: minden a digitális piacról

Az online evolúciót veszi górcső alá az immár ötödik alkalommal érkező Evolution konferencia Budapesten. A két napos edukációs workshop idején a reklám- és médiapiac, illetve a hirdetői oldal szakemberei elemzik a várható trendeket. Terítéken lesz többek közt a tartalommarketing és a közösségi oldalak lehetőségei.
Jó üzlet és jó fogás!? - interjú

Jó üzlet és jó fogás!? - interjú

A nagy aktivitás januárra és februárra esik: ilyenkor teszik fel tömegesen az emberek a karácsonyra kapott, de nem szükséges holmikat, vagy azokat, amik az új szerzemények miatt szükségtelenné váltak – árulja el Palocsay Géza, a Jófogás ügyvezetője.
Az online olyan, mint a tévé! – interjú

Az online olyan, mint a tévé! – interjú

Az onilne is ugyanaz a csatorna és formátum, mint a TV, csak más a „műsorstruktúrája” és az onilne világban változatosabbak a formátumok – véli Hornyacsek Zoltán, a Ringier Axel Springer könyv- és lapkiadó részlegének kiadóigazgatója.
Evolution konferencia: minden a digitális piacról

Evolution konferencia: minden a digitális piacról

Az online evolúciót veszi górcső alá az immár ötödik alkalommal érkező Evolution konferencia Budapesten. A két napos edukációs workshop idején a reklám- és médiapiac, illetve a hirdetői oldal szakemberei elemzik a várható trendeket. Terítéken lesz többek közt a tartalommarketing és a közösségi oldalak lehetőségei.
1/3